שירותי IT לעסקים

ייעוץ, תמיכה ואופטימיזציה של תשתיות המחשוב שלכם

כולם מדברים על שירותי IT, כשירות לפתרון תקלות. אנחנו עושים את הדברים אחרת, מאמינים שצריך להקים מערך מחשוב, כך לא שיגרום לתקלות מההתחלה.

חברת ELPC מובילה את שוק ה-IT בישראל מזה -11 שנים, באמצעות סיירת מומחים שלא מתפשרת על איכות השירות. שירות IT לעסקים, ששם לעצמו כיעד להפטר מתקלות חוזרות ומתסכלות ע״י הטמעה של מתודות ומעכרות ייעודיות ובכך להשאיר בעסק את פעילות הליבה מבלי לדאוג למחשוב. חברת ELPC יודעת כי הדגש על IT בעסקים חייב לספק שירות מצויין ללא פשרות ומקצועיות, המשפיע על ראיית הלקוחות העסקית. שירותי מחשוב בישראל כשמם כן הם– שירותי IT מנהולים עם שירות על הצד הטוב ביותר במינימום תקלות ובמקסימום שביעות רצון. DNA זה מלווה את חברתנו מיום ליום, מפרוייקט לפרוייקט. שירותי IT פרואקטיבים אשר מייצרים תוצאות, נעים מאוד, ELPC. 

לרוב יש מכנה משותף ללקוחות שמגיעים אלינו, נשמע מוכר ?

אם מצאתם את עצמכם מתחברים ללפחות 2 מהמשפטים מעלה, זה הזמן להרים לנו טלפון – אפשר אחרת !

גיא נגאר, מוביל תחום אינטגרציה במערכות MDM - צוות System
גיא נגאר, מוביל תחום אינטגרציה במערכות MDM - צוות System

מה כלול בשירותי ה-IT שלנו

אחריות צוות SYSTEM

אחריות צוות NETWORK

אחריות צוות SECURITY

סוגי תוכניות שירות IT

המטרה שלנו, שתקבלו שירות IT לא פחות ממצויין – כזה שיענה על כלל הדרישות הארגוניות שלכם, בעזרת מתודות עבודה וסיירת מומחים אשר יסייע בקידום תהליכי מחשוב בארגון שלכם ויהפוך אותו לפרודוקטיבי לאורך זמן. באיזה הסכם תרצו להיות זו החלטה עסקית שלכם, ה-SLA והאיכות שלנו נשמרים לאורך כל הסכם.

  • תמיד אפשר לעבור בין תוכניות.
  • 65% מלקוחות החברה נמצאים איתנו מעל 3 שנים.
  • השיווק שלנו הוא לקוחות מרוצים 🙂
  • לשירותכם מערכת פורטל לקוחות לצפייה בתהליכי השירות והסטטוסים 24/7
  • מעל 95% חידושים שנתיים
שירותי מומחה PS
ייעוץ ושירות PS לחברות שצריכות סיירת מומחים למשימות מיוחדות
Professional Services מיועדים לחברות וארגונים בצמיחה מהירה אשר נדרשים לבצע משימות ו/או פרוייקטים נקודתיים או מתמשיכם ולא יכולים להפנות את הצוותי המחשוב הקיימים שלהם לטובת משימות אלו מבחינת זמינות ולרוב מקצועיות. כמו כן, שירות זה מתאים לחברות וארגונים אשר לא קיימים אצלם בחברה מחלקת IT או תשתיות מחשוב . שירותי PS חיצוני מספק Go to market מהיר לכל פרוייקט נדרש בעולמות ה- IT / אבטחת מידע / תשתיות / תשתיות ענן וכו' ובכך מאפשר לארגון להמשיך לצמוח בצורה מהירה ונכונה ולהתמקד ב- Growth הטבעי של החברה. שירותי IT PS מאופיינים בעיקר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע עשיר ומקצועי בשלל מערכות אשר ידעו להתמודד במקצועיות ומהירות עם כל אתגר או צורך שיעלה מהשטח וללא הכשרה נקודתית אשר תקח זמן ומשאבים. צוות ה-PS שלנו בעל הסמכות הרלוונטיות בתחום ודואגים להתעדכן בכל חידוש וטכנולוגיה, לבצע רענונים ולהשתתף בכל כנס מקצועי אשר יעשיר את סל השירותים והידע העובר ללקוחות החברה.

בשירות זה ניתן להפעיל את כלל סוגי החוזים: שעתי, ריטיינר, בנק שעות.
ריטיינר
תמיכת מחשוב שוטפת בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר)
תמיכת מחשוב שוטפת היא הדרך שלנו להבטיח לכם רציפות עסקית מלאה ע״י שירות מרחוק או היברידי שיספק מענה לכל צורך. החל מ פתרון תקלות מחשוב במענה מידי, להגעה לבית לקוח באופן קבוע, ניהול מערכות תקשורת ואבטחת מידע, ייעוץ מומחים, ניטור ועוד. כל בקשה, תקלה וקריאה תופנה למרכזHD של ותטופל מיידית באמצעות צוות HD/IT מומחה שמכיר את מערכת המחשוב שלכם לעומק. צוות Elpc ערוך למתן מענה במשך 7 ימים ולאורך 24 שעות ביממה. הזמינות הזו נועדה להבטיח את רציפות עבודת מערכת המחשוב והמידע בכל עסק.

מי יקח חוזה ריטיינר? חברה שרוצה לשלוט בהוצאות המחשוב שלה ע״י הסכם אחיד ולא משתנה. אחת לרבעון/חצי שנה נבחן את חוזה ההתקשרות ונראה אם הצורך השתנה ואם נדרש לבצע עדכון הסכם בהתאם לצורך הארגוני ולכמות העבודה הנדרשת .
בנק שעות
תמיכת מחשוב לפי פניה בחוזה מתחדש (בנק שעות)

בנק שעות לתמיכה טכנית בתקלות מחשוב נותן מענה לעסקים פר תקלה ללא התחייבות חודשית. התאמנו עבורכם חבילות בנק שעות לטיפול בכל סוגי תקלות המחשוב כולל ניהול רשתות באמצעות צוות טכנאי מחשבים מומחה. כאשר תתעורר בעיה כל שהיא במערכת המחשוב שלכם תצרו עמנו קשר ונטפל בה באופן מיידי. את החיוב נבצע בהתאם לבנק השעות שרכשתם.

מה כלול ועוד...

  • תמיכה טכנית מקצועית בדיוק כמו בחוזה ריטיינר, התיעדוף יהיה לחוזים מסוג ריטיינר אבל אנחנו מהירים
  • טיפול בכל התקלות (חומרה ומערכות הפעלה) ברשת מחשבים, תחנות עבודה ושרתים כולל ניטור
  • חוזה שירות בנק שעות לרוב אינו מקבל מנהל לקוח, אך משתנה בהתאם לצורך הארגוני והשירות הנדרש
  • חבילות בנק שעות: 50 שעות, 100 שעות, 200 שעות. אין הגבלת זמן לבנק השעות.
Pay As You Go
כל מה שתצטרכו בתשלום שעתי
שירות זהה לריטיינר, אך בתעריף גבוהה יותר בשימוש לפי צריכה. בסוף חודש תקבלו מאיתנו דוח תמיכה והתשלום יהיה בהתאם לצריכה בפועל.

איך תראה הכניסה לשירות אצלנו ?

(משתנה מחברה לחברה בהתאם לגודלה ולמערכותיה) אנו נצור קשר עם חברת המחשוב היוצאת, נקח מהם את כלל הפרטים הנדרשים כמו תיק אתר (אם יש) סיסמאות, תרשימי רשת, תוכניות גיבוי ועוד, נעשה שיעורי בית ונלמד אתכם, נקבע יום החלפת מחל אצלכם ונקח אחריות והובלה על מערכות ה-IT ואבטחת המידע בחברתכם. כל התהליך הזה הינו מהיר מאוד ושומר על צרכי חברתכם אל מול התהליך.

אנו יודעים, שהחלפת חברת IT זה לא דבר פשוט לעיטים, נעשה את כל הנדרש באופן המקצועי ביותר בכדי שיעבור בזמן המהיר ביותר וללא הפרעות לעובדי החברה. עכשיו, זה הזמן להוביל.

כבר בחתימה על הסכם התקשרות, תקבלו מס׳ אימיילים שכל אחד מהם נועד להקל על הקליטה ובכדי שצוות Welcome יגיע מוכן כבר לפגישת ה-KickOff הראשונה (זרמו איתנו אנחו עושים את זה 3-6 פעמים בחודש) התהליך מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

תחילת Onboarding ע״י צוות  Welcome ייעודי

מייד עם תחילת העבודה, צוות Welcome יתחיל תהליך Onboarding מקצועי ומסודר הכולל אצלנו כ-100 סעיפים מדוייקים הכוללים: בניית תיק אתר, נהלים, תהליכי אבטחת מידע וסייבר, סקירה בבית הלקוח של מערכות הענן, תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע, שרתים, כלל המחשבים והשרתים יחוברו למערכות ניטור מתקדמות. לאחר מכן תקבלו מנהל לקוח ותצאו לשוטף.

פגישת הצגת ממצאים ובניית תוכנית עבודה

נבצע Assesement מלא אודות החברה שלכם שיכלול תמונת מצב ופערים + סיכונים : System, Network, Security – שבסופה אנחנו ואתם נקבל תמונת מצב מלאה אודות כלל המערכות, הפערים והצרכים שלכם, נכין תוכנית עבודה נקודתית ושנתית. אנו מאמינים כי פלסטרים לא מחזירים מים ומזה 11 שנים שאנו עובדים בצורה מלאה ומקצועית שמביאה תוצאות לאורך זמן. 

תחילת עבודה ושירות שוטף ופרו אקטיבי

לאחר תהליך הקליטה שיקח 1 – 3 חודשים תלוי בסדר גודל החברה (לפעמים מסיימים גם בתוך שבוע). צוות Welcome יעביר אתכם לעבודה מול המחלקה הטכנית ששם ישנם 4 צוותים, יבצעו בריף מסודר ותוכלו לפנות אלינו לשירות כולל, במקביל כל צוות מבצע פעולות פרואקטיביות לטובת שמירה על מערכות תקינות ותהליכי אבטחת מידע מהודקים.

שינוי אמיתי מתחיל עכשיו

שירותי IT מנוהלים

שירותי מחשוב לעסקים ELPC Ltd מביאה איתה רוח חדשה, צעירה, מקצועית וממוקדת, אשר מתמקדת בעסק שלך! כיום, הצלחתם של עסקים וארגונים תלויה בניהול חכם של מערכות המחשוב והתקשורת. ניהול שירותי מחשוב מסוג זה הינו תשתית בסיסית לקיומו של הארגון. הבחירה בחברת המחשוב שתתן את השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. החברה מביאה איתה רוח חדשה, צעירה, מקצועית וממוקדת, אשר מתמקדת בעסק שלך! הצלחתם של עסקים וארגונים היום תלויה בניהול חכם של מערכות המחשוב והתקשורת. ניהול שירותי מחשוב מסוג זה הינו תשתית בסיסית לקיומו של הארגון. הבחירה בחברת המחשוב שתתן את השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. ברוכים הבאים ל-שירותי מחשוב Elpc networks. אחרי שנים של נסיון והבנת צרכי הלקוח הגענו לנוסחא המנצחת. שירותי מחשוב אלה מאפשרים מתן מענה מיטבי, גמיש ונוח לדרישותיו של כל לקוח ופרוייקט. עם השנים פיתחנו שיטת עבודה באמצעות מערכת מחשוב ענן לניהול IT מתקדם שיודעת לתת לנו אינדיקציה של 99.9% על מצב המחשוב של כל לקוח וכל מחשב. ככה אנו יודעים לנתר,לתפעל ולתת שירות מיטבי 24\7 מבלי לערב את משתמש הקצה. שרותי המחשוב מעולם לא היו טובים יותר.

שירותי IT לעסקים – שירות אחד, מקיף וממוקד לעסק שלך. אנו מאמינים במתן שירותי תמיכה IT לעסקים הנמדדים לא רק בזמן התגובה כאשר ישנה תקלה. אלא בקשר ישיר ואישי עם הלקוח לאורך כל הדרך, עבודה עם מערכות בקרה ושליטה אשר מבצעת טיפול מונע וניטור 24/7 של מערכות המחשוב, IT והתקשורת בעסק. באמצעות שירותי מחשוב לארגונים בישראל נמזער את הצורך בהגעת טכנאים ובתקלות אשר משביתות את העבודה ומפריעות לסדר היום.

עידן נדטו CTO
עידן נדטו, CTO החברה וראש צוות SYSTEM

שירותי מחשוב מנוהלים לעסקים

שירותי Helpdesk לעסקים הינו נושא עיקרי בהתנהלות תקינה עסקית – שרותי IT לעסקים, מורכבים ממספר לא קטן של שירותים כגון: תחזוקה שוטפת, ניהול תשתיות, ניהול אבטחת מידע, תמיכת מחשוב, Help Desk לעסקים וכו'. משירותי טכנאי מחשבים בבית הלקוח ועד טיפול מונע ותחזוקת שרתים, משירותי תמיכה טכנית מרחוק ועד הקמת תשתיות תקשורת. שירותי אבטחת מידע ותפעול תקשורת. 

אתם יכולים לנהל את החברה לשירותי מחשוב מהמקצועיות בתחום, אך אם השירות לקוי, זה מה שהלקוחות שלך יזכרו ממך. הצלחתם של ארגונים כיום תלויה רבות בניהול חכם ונכון של מערכות המיחשוב והיותו של מומחה it לעסקים זמין. ניהול מתקדם זה הינו תשתית חיונית לקיומו של כל ארגון וארגון והבחירה בספק השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. מתוך הבנת צורכי הלקוח מציעה Elpc Networks ארבעה מסלולים עיקריים: מקיף, שירותי, אישי וייעוצי – לעבודה משותפת עם לקוחותיה. אלה מאפשרים מתן מענה מיטבי, גמיש ונוח לדרישותיו הייחודיות של כל לקוח. שירותי מחשוב לעסקים ELPC

ייעוץ תשתיות

תשתיות המחשוב והתקשורת הם הליבה של העסק, לצורך גידול אופטימלי במיוחד בגידול מואץ לסטארטאפים, יש צורך לוודא שמערכות המחשוב נבנות ומתוכננות בהתאם.

ניהול פרוייקטים

בכדי שהפרוייקט שלכם יעבור בהצלחה, לאחר שהשקעתם כסף רב באפיון ורכישת מוצרים, אנו יודעים להשתלב עם צוותי מחשוב קיימים ולמקסם את הפרוייקט לצד הטוב ביותר.

הקמת שרתים

שרתים פיזים, מערכות וירטואליות ושרתי ענן צריך לתכנן בקפידה בכדי לנצל את המירב הטכנולוגי. לחברתנו נסיון עשיר בהקמת סביבות שרתים לחברות ולתעשייה.

הקמה ושדרוג שרתים

תכנון, ייעוץ, בנייה והקמה ותכנון של תשתיות תקשורת, חדרי שרתים, משרדים חדשים לתעשייה ולהייטק. צוות מקצועי בעל עשרות שנות נסיון ילווה אתכם בפרויקט חשוב זה.

הקמת משרדים

חברתנו מתמחה בהקמת משרדים חדשים החל משלב האפיון דרך שלב הייעוץ ועד להקמה ותפעול בפועל. נגבש איתכם תוכנית שתתאים למידות שלכם.

תמיכת IT מקיפה

תמיכה טכנית מלאה ושוטפת בבית הלקוח, שרותי Help Desk, מיקור חוץ והשמת עובדים במשרד, שרותי ניטור ותחזוקה מרחוק ועוד. חבילת שירות מותאמת אישית לכל עסק קטן או גדול ככל שיהיה. נפגש, נבחר, ונתחיל לעבוד

ניהול 360 IT

ניהול מלא ומקיף של כלל נכסי המחשוב מסביב לשעון ע"י מערך ניטור מתקדם כולל התראות בזמן אמת, אשר באמצעותו ניתן לאתר תקלה או למנוע תקלה ולשמור על זמינות מיטבית, צוות מקצועי מזמין לשירותכם

אינטגרציה

התממשקות וחיבור בין כלל מערכות המחשוב והתקשורת המשתנות והפיכתן למערך IT שמדבר בשפה אחת. אריזה של מוצרי מחשוב באופן שיתאים לכם ולמערכות שלכם בהתאם לטכנולוגיה המתאימה לכם.

פרויקטי IT

כאשר צריך לשדרג שרתים, או שעוברים משרדים, עוברים לענן .אנחנו כאן ללוות אתכם בפרוייקט החשוב הזה. מחלקת טכנאים ויועצים ממגוון תחומים עומדים לשרותכם החל מייעוץ ועד להטמעה.

שרותי מומחה

בין אם קיימת אצלכם מחלקת מחשוב או איש IT ונקלעתם לסיטואציה מסויימת,במידה וצריך כוח אדם נוסף לטובת פרוייקט או התייעצות ותמיכת מחלקות IT קיימות. אנו יודעים להתממשק עם אותן מחלקות ולתת ערך מוסף.

אנחנו בטוחים שלעסק שלכם מגיע שקט ובטחון לשם זה אנו כאן.

אנו מחוייבים להצלחת הלקוחות שלנו ומתחייבים לספק שירות מקצועי ואמין ולהעניק תמיכה מלאה לכל צורך שיעלה. כל פניה זוכה לטיפול אישי, ללא בירוקרטיה, תוך ניצול מלוא הידע, הניסיון והמשאבים העומדים לרשותנו. אנו מאמינים במתן שירות מחשוב הנמדד לא רק בזמן התגובה כאשר ישנה תקלה. אלא במערכות בקרה ושליטה אשר מבצעות טיפול מונע וניטור מסביב לשעון של מערכות המחשוב, ה-IT והתקשורת בעסק ובכך ממזערות את הצורך בהגעת טכנאים ובתקלות אשר משביתות ומפריעות לסדר היום. שירות מחשוב לעסקים ששמים לעצמם כיעד להפטר מתקלות חוזרות ומתסכלות ובכך להשאיר בעסק את פעילות הליבה של החברה מבלי לדאוג למחשוב. מחלקת שרותי הIT שלנו מספקת מבחר רחב של פתרונות בתחום המחשוב לעסקים. 

שירותי IT לעסקים עובדים עם אנשים. הערך העליון שלנו הוא שירות ללקוח וההון האנושי. חשוב לנו לייצר שפה משותפת ואחידה, בה תראו בנו משפחה, משפחת ELPC. אנו מספקים שירותי מחשוב לעסקים ובבסיסם עומד הרעיון של הוצאת תפעול מערכות המחשוב והתקשורת בחברה והשארת ניהול ישיר של פעילויות הליבה בלבד. שיטה זו מאפשרת לארגון להתמקד בתחום התמחותו, להשקיע בו את מרב המשאבים ולהתיר אותו מהתחייבותו לטיפול במחשוב בעסק ובכך לייעל את הפעילות הכלכלית וההמשכיות העסקית.