[vc_row][vc_column width="1/2"][/vc_column][vc_column width="1/2" animate="false" effect="fade" margin_b="true" text_align="right" pl="0" pr="0" pt="0" pb="0" border_width="0"][vc_column_text pl="0" pr="0" pt="0" pb="0"]

הוא מוצר מתקדם נוסף מבית Elpc Networks – אל.פי.סי מערכות תקשורת , שאפשר הקלטות ללא התערבות בשיחה. המערכת קלה להתקנה ולהפעלה ויכולה להקליט מאות שיחות בו זמנית.

בנוסף, יכולת האחזור של המערכת רחבה ואפשר לאחזר את ההקלטה לפי מספר המתקשר, מספר מקבל השיחה, תאריך, שעה, אורך שיחה, ואף לממשק את ההקלטה לתוך המערכות הייעודיות (ERP/CRM ודומיהן).
המערכת הותקנה אצל מאות לקוחות והינה מערכת גמישה עם יכולות אינטגרציה גבוהות וממשקי Web נוחים לתפעול. המערכת יכולה להקליט כל מרכזיה ללא תלות ביצרן.
המערכת מגיעה עם מקום לכ- 50,000 שעות הקלטה, אך אינה מוגבלת ברישיון בכמות ההקלטות, ומאפשרת הקלטה לספריה חיצונית. פתרונות הקלטה יכולים להינתן In-House או בענן. ההקלטות ההיסטוריות יכולות להישמר In-House, או בשירותי Hosted.

הקלטת שיחות הינה הביטוח של העסק שלך

 

[/vc_column_text][vc_empty_space height="22px"][vc_column_text pl="0" pr="0" pt="0" pb="0"]

יתרונות המערכת :

[/vc_column_text][nz_icon_list icon="icon-checkmark" type="none" icon_color="#00b9e8"]ROI מהיר.
תפוקת עובדים מוגברת.
הענות טובה וסיכון נמוך.
שירות לקוחות משופר של VoiceSpin.
יכולת הקלטה במספר אתרים תוך כדי שימוש בממשק ניהול אחד.
יכולת אינטגרציה למערכות קיימות.
ממשקים נוחים לאחזור השיחות על פי מגוון רחב של פרמטרים.[/nz_icon_list][vc_column_text pl="0" pr="0" pt="0" pb="0"]

מי משתמש ב- Recording?

[/vc_column_text][nz_icon_list icon="icon-checkmark" type="none" icon_color="#00b9e8"]חברות שמחויבות על פי חוק להקליט את שיחותיהן.
גופים שההקלטות הן כלי העבודה שלהם למטרות שיפור השירות והמכירה.
חברות שמשתמשות בהקלטות למטרות תיעוד ומניעת התכחשות לעסקאות.
חברות שאינן מעוניינות להחליף את מערכות הטלפוניה שלהן.[/nz_icon_list][vc_column_text pl="0" pr="0" pt="0" pb="0"]

סוגי הלקוחות של Elpc Networks – אל.פי.סי מערכות תקשורת הם:

[/vc_column_text][nz_icon_list icon="icon-checkmark" type="none" icon_color="#00b9e8"]שירותים פיננסיים.
שירותי בריאות.
תחום הביטוח.
מוקדי שירות טלפוניים.
טלמרקטינג.
הוצאה לפועל וגביה.
שירותי עריכת דין והתחום המשפטי.[/nz_icon_list][vc_column_text pl="0" pr="0" pt="0" pb="0"]

אם ברצון הלקוח להוסיף למערכת גם פתרון Call center מלא, שכולל דוחות זמן אמת, דוחות למסכים גדולים, דוחות היסטוריים מפורטים להנהלה, ממשקי ניהול, BI, האזנה, הקלטות מסכים, ועוד, הכתובת היא ברורה: Elpc Networks – אל.פי.סי מערכות תקשורת .

בנוסף, Elpc Networks – אל.פי.סי מערכות תקשורת
מציעה פתרונות משלימים כמו: Billing, רישום שיחות, IVR, BI, ופתרונות מורכבים על פי אפיון מיוחד לצרכי הלקוח.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]