הקמת מערך מחשוב

צוות שלם עומד מאחורייך

We Are Beyond

אנו מתמחים בתכנון והקמה של מערך מחשוב, משלב האפיון ועד לתחזוקה השוטפת.

עובדה ידועה היא שמערך המחשוב בכל ארגון מהווה מרכיב חשוב ביותר בתפקודו ויעילותו. אנו מציעים ללקוחותינו ניסיון וותק עשירים בהקמה ופיתוח של מערכי מחשוב מתקדמים לעסקים, שיודעים לתת מענה לצרכים המסוימים של כל עסק. אל.פי.סי פתרונות תקשורת עובדת עם טובי היצרנים בשוק ומעמידה לרשות לקוחותיה טכנולוגיה מתקדמת וציוד קצה מובחר במחירים נגישים.

 

שלבי ההקמה של מערך מחשוב עסקי:

1. אפיון מעמיק של צרכי הארגון- מטרת שלב האפיון הוא להביא למצב שמערך המחשוב שיוקם יתאים בצורה מקסימלית לצרכי המשתמשים ותהליכי העבודה בארגון. שלב האפיון מתקיים ביחד עם מנהלי הארגון על מנת לקבל סקירה מפורטת של כל האילוצים והשיקולים הקיימים.

2. תכנון מערך המחשוב– בשלב זה מתבצע תכנון של ציוד מערך המחשוב המוקם, כולל תחנות עבודה, שרתים וציוד היקפי. כל זה תוך התחשבות ומתן מענה מקסימלי לצרכי העסק בהווה ובעתיד.

3. הקמה בפועל של מערך המחשוב– שלב זה מתבצע בהדרגה וכולל שלושה מרכיבים:
פריסת תשתיות המחשוב בארגון- תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת והתאמה לצרכים.
התקנת תחנות עבודה ושרתים- פריסה של ציוד המחשוב על ידי צוות מיומן.
הטמעה של חומרה ותוכנה אנו עובדים עם מיטב היצרנים ומספקים ללקוחותינו חומרה ותוכנה ברמה הגבוהה ביותר.

4. בדיקה ובקרה– לכל אורך הדרך ובייחוד בשלב ההתקנה וההטמעה, אנו מבצעים בדיקות בקרה לניטור ביצועי המערך שהוקם.

5. תמיכה ותחזוקה שוטפת– חטיבת התמיכה שלנו מונה טכנאים מומחים שעומדים לשירות לקוחותינו בכל רגע נתון.
אנו מספקים ללקוחותינו שירות אמין, מקצועי ומהיר, כולל תמיכה מרחוק וטכנאי שטח.
לרשות הטכנאים שלנו עומדות מעבדות מתקדמות ומלאי גדול של חלפים וציוד זמינים.

 שירות זה של תמיכה מרחוק, המוענק בצורה מקצועית על ידי Elpc Networks הן לחברות במשק , אנו מספקים בראש ובראשונה שירות מהיר ויעיל לפעמים בהם אנו זקוקים לתפעול מהיר ויעיל של תקלות, שבעבר היו מצריכים אותנו הגעה למעבדות שונות ומכאן להיות מוגבלים ליממה או יותר ללא המחשב.כיום, באמצעות תוכנות רבות המתוקנות במחשבים מעניקות הן את היכולת לשלוט עליהן מרחוק ולתפעל אותן. 

בעבור טכנאים רבים שירות של תמיכה מרחוק מקל באופן טבעי גם עליהם. ביכולתם לספק שירות רחב מאוד של תיקונים בכל יום וזאת מבלי לצאת ממעבדת התיקונים שלהם. בעבור חברות רבות להן רשת מחשבים ענפה היכולת לתפעל תקלות ממחשב אחד לכל שאר מחשבים מעניקה טיפול מיידי וישיר החוסך זמן וכסף רב.במסגרת השירות מצויים בחברתינו טכנאים הזמינים במשך יום העבודה ומעבר לו בעבור תפעול תקלות המתאפשרות דרך תמיכה מרחוק. היכולת להיות זמין בשעות שהן מעבר לשעות העבודה הרגילות מהוות שירות קצה משודרג ובו ההכרה שאנשים רבים כיום ממשיכים לעבוד בשעות נוספות בלילה, סופי שבוע וכמובן במחשבים ניידים ובביתם שלהם. 

אי לכך, קיימים מקרים בהם יש צורך של ממש בשירות בשעות פחות קונבנציונאליות, אבל כאלו שהעניקו למשתמש את היכולת להמשיך בעבודתו.