הצטרפו למהפכת מרכזיות ענן

מרכזיות ענן של Elpc Networks היא פתרון המרכזייה החכם והמתקדם ביותר לעסק שלך, הכולל מגוון רחב של כלים ותכונות טלפוניות לשיפור מערך הטלפוניה וצמצום הוצאות התקשורת של הארגון.

בזכות הטכנולוגיה של Elpc Networks אתה נהנה מיציבות מקסימאלית של ענן הטלפוניה שלנו הנפרס בין ישראל, אירופה וארה"ב. כמו כן, אתה לא צריך לרכוש מרכזייה או לתחזק מערכות טלפוניה, אתה נהנה משדרוגים ותכונות חדשות על בסיס קבוע ומגמישות מקסימאלית לצרכים העסקיים שלך.

כחלק ממאפייני מרכזיות ענן, תוכל להתחבר אל ענן הטלפוניה של Elpc Networks מכל מקום בעולם, לחבר סניפים מבוזרים למרכזייה ארגונית אחת, לבצע אינטגרציה למערכות מידע קיימות וכמובן לנהל ולשלוט בכל רגע נתון על כלל תכונות המרכזייה של הארגון בקלות ובנוחות מקסימאלית.

 מאפייני מרכזיית טלפון בענן

  • מאפייני מרכזיית טלפון בענן
  • נתב שיחות דינאמי מתקדם
  • ממשק משתמש חדשני וידידותי
  • הקלטת שיחות נכנסות ויוצאות
  • התאמה מושלמת למערכות מידע
  • שירות Fax2Mail
  • שלוחות טלפון דינאמיות
  • שיחות פנים ארכוניות ללא עלות

שימושים ויתרונות של מרכזית ה-טלפון בענן

  • בעלות נתב שיחות חכם – מאפשר העברת שיחות נכנסות בצורה מהירה מעבר לרגיל.
  • כל השיחות הנעשות במסגרת אותו השרת – בתוך העסק עצמו, חיסכון כלכלי גדול.
  • שירותי הקלטת שיחות נכנסות ושמירתן במייל.
  • בעלות אפשרויות הרחבה ותוספות כמעט אינסופיות
  • בעלות מערכת רישום שיחות מובנה המאפשר בקרה ומעקב.
  • אפשרות חיוג ישיר פנימי לכל שלוחה.
  • השימוש בשלוחות המרובות, מבטל את עלויות השיחות הפנימיות
  • הקלטת פתיחים שונים בהתאמה לשלוחות ולעסק והקצאת מוזיקת המתנה לפי בחירה.
  • שיחות פנים ארכוניות ללא עלות
  • שילוב מערכת התקשורת מתבצע על בסיס תשתיות קיימות ללא צורך בהתקנת רשת חדשה.
  • אפשרות גיבוי ההגדרות על התקן חיצוני ובמידה וקיימת תקלה ניתן לשחזר את הקונפיגורציה מכל מחשב בחברה במינימום זמן.
  • ניתן לבצע פריצות לרמקול ושיחות אינטרקום.
  • חיוג ישיר ממערכת האוטלוק.
  • שירותי פקס נכנס ישירות למייל

 

קטלוג מוצרי VOIP

מכשיר טלפון הווידאו IP של חברת Yealink הינו טלפון וידאו עסקי מתקדם, עם שמע משולב וידאו ויישומים מרובים, קל להתקנה ופשוט לניהול, שדרוג ותחזוקה

  • סדרת מכשירי טלפון הIP (SIP-T3X) של חברת Yealink מייצגים את הדור הבא של טלפוני VoIP המתוכנן עבור משתמשים עסקיים הפועלים ברשתות Gigabyte והזקוקים למספר רב של תכונות, ממשק ידידותי ונוח למשתמש ואיכות קול ברמה הגבוהה ביותר

  • סדרת מכשירי טלפון הIP (SIP-T2X) של חברת Yealink מייצגים את הדור הבא של טלפונים בטכנולוגית VoIP שתוכננו במיוחד עבור משתמשים עסקיים הזקוקים לתכונות טלפוניה עשירות, ממשק משתמש ידידותי ואיכות קול מעולה.

  • סדרת האביזרים לטלפוני ה IP של חברת Yealink נועדו להיות משולבים עם מוצרי Yealink אחרים בצורה יעילה וחלקה והם מציעים פתרונות נוספים במשולב עם הטלפונים הקיימים מהסדרות השונות.

חיבור המרכזייה למערכות CRM וליישומים עסקיים

שירותי המרכזייה של Elpc Networks מאפשרים לך להנות מתקשורת ארגונית אחודה, הכוללים אינטגרציה בין מערכת הטלפוניה לבין מערכות מידע ומערכות דוא"ל ארגוניות. תהליכי האינטגרציה זאנו מבצעים כחלק מפיתוח שירותי המרכזייה יוצרים מגוון רחב של כלים עסקיים שימושיים, ועושים שימוש במידע הקיים בארגון במספר מערכות טכנולוגיות שונות.

אנו מבצעים אינטגרציה עם המערכות המובילות בשוק,כגון:

 

SIP Trunk – שיחות טלפון מקומיות ובינ"ל באיכות הגבוהה ביותר לעסקים 

מרכזיות ענן הן בדיוק אותן מרכזיות אנלוגיות אבל בהבדל חשוב אחד: החיבור החיצוני נעשה ברשת SIP-Trunking ולא בחיבורי PRI. לקוחות המעוניינים לשמור על צירי PRI כגיבוי לחיבורי ה-SIP-Trunk יכולים לעשות זאת, תוך ביצוע Clusters בין החיבורים השונים, למעבר אוטומטי ושקוף בין החיבורים. המטרה של החלטה כזו: הגברת השרידות של המרכזיה (כמפורט למטה).

טכנולוגיית ה- SIP Trunk מחליפה את ה-PRI / ISDN , והיא מבוססת פרוטוקולי האינטרנט ורשת האיתותים SIP. החיבור הינו פשוט, זול ותקני: נעשה בחיבור רשת רגיל (Ethernet). מדובר בחיבור חדש יחסית, שמאפשר הוצאה / הכנסה של שיחות לרשת ללא צורך במתאם ובממשק PRI (ממשק ISDN) במרכזיה (=חיסכון משמעותי בעלויות). החיבור אפשרי ללקוחות מרכזיית IP, שתומכת בטכנולוגיית SIP, ומאפשר העברת שיחות VoIP מקצה לקצה ללא המרות, תוך שיפור איכות הקול.

ה- SIP Trunk חוסך לא רק בעלות ההשקעה החד-פעמית ברכישת כרטיס PRI או במתאמים, אלא גם בעלות התחזוקה השוטפת, תוך ניצול אופטימאלי של רוחב הפס בין מפעיל התקשורת לחצר הלקוח. לדוגמא: בקו מסוג SIP Trunk ברוחב פס של 2 Mbps ניתן להעביר עד 60 ערוצי קול (תוך שימוש במנגנוני דחיסת קול), לעומת 30 ערוצים בלבד בטכנולוגיית PRI. והעיקר: ניתן לחזות מה יהיה חשבון התקשורת והטלפון החודשי. זאת, מאחר ששירותים כאלו מסופקים לרוב ב- Fixed \ Flat Price. כל ספקי התקשורת הגדולים בישראל (ספקי מפ”א) מאפשרים חיבור ב- SIP Trunk.  עובדת עם כל ספקי התקשורת (דוגמת: בזק, הוט, סלקום, פרטנר \ 012-סמייל, אקספון-018), על פי רצון הלקוח. יחד עם זאת, החברה ממליצה ללקוח על הספק שימקסם את ה- ROI עבורו, בחיבורי ה- SIP-Trunk. מכאן, שללקוח יש חופש בחירה בין ספקים ויכולת יצירת גיבוי ושרידות בין ספקים וטכנולוגיות, בחיבור החיצוני למרכזיה ובחיבור לשלוחות מרוחקות, בארץ ובעולם.מרכזיות ענן

 

הקלטת שיחות

  

הוא מוצר מתקדם נוסף מבית Elpc Networks – אל.פי.סי מערכות תקשורת , שאפשר הקלטות ללא התערבות בשיחה. המערכת קלה להתקנה ולהפעלה ויכולה להקליט מאות שיחות בו זמנית.

בנוסף, יכולת האחזור של המערכת רחבה ואפשר לאחזר את ההקלטה לפי מספר המתקשר, מספר מקבל השיחה, תאריך, שעה, אורך שיחה, ואף לממשק את ההקלטה לתוך המערכות הייעודיות (ERP/CRM ודומיהן).
המערכת הותקנה אצל מאות לקוחות והינה מערכת גמישה עם יכולות אינטגרציה גבוהות וממשקי Web נוחים לתפעול. המערכת יכולה להקליט כל מרכזיה ללא תלות ביצרן.
המערכת מגיעה עם מקום לכ- 50,000 שעות הקלטה, אך אינה מוגבלת ברישיון בכמות ההקלטות, ומאפשרת הקלטה לספריה חיצונית. פתרונות הקלטה יכולים להינתן In-House או בענן. ההקלטות ההיסטוריות יכולות להישמר In-House, או בשירותי Hosted.

הקלטת שיחות הינה הביטוח של העסק שלך

 

יתרונות המערכת

  • ROI מהיר.
  • תפוקת עובדים מוגברת.
  • הענות טובה וסיכון נמוך.
  • שירות לקוחות משופר של VoiceSpin.
  • יכולת הקלטה במספר אתרים תוך כדי שימוש בממשק ניהול אחד.
  • יכולת אינטגרציה למערכות קיימות.
  • ממשקים נוחים לאחזור השיחות על פי מגוון רחב של פרמטרים.