ניטור ותחזוקת מחשבים ושרתים

הרעיון המרכזי שנמצא מאחורי כל גישת הניטור, הוא הצורך במניעה מקדימה של תקלות טכניות, וזאת, על ידי השימוש במערכות סריקה מתקדמות שונות, שבאופן יומיומי ושוטף, סורקות את השרתים ובוחנות את רמת התפקוד שלהם באספקטים שונים. כך, שבמקרה ומתגלים חריגה או תפקוד שאינו תקין, מערכת ניטור השרתים מזהה זאת, היא מתריעה ובכך, מאפשרת לאיש המקצוע או לצוות המקצועי של החברה החיצונית המנטרת את שרתי החברה לטפל בתקלות עוד טרם הפיכתן לבעיות מורכבות ומסובכות יותר לפתרון, ובאופן זה, היא מאפשרת לארגון / עסק / חברה חסכון בזמן ובכסף רבים. הטיפול בתקלות באופן שקוף, מבלי שמשתמשי הקצה יחושו בכל המתחולל בקרבי המערכת אשר ממשיכה לשרת אותו כרגיל. בחלק מהמקרים, אין המדובר בתקלה קיימת, אלא בתהליך המתחולל בזמן הניטור. גם כאן, יתרונו של הניטור הוא בך כי הוא מאפשר לנו לזהות את קיומו של התהליך, ועם קבלת ההתראה, לטפל בו ולעצור את התדרדרותו.

עסק קטן או גדול ככל שיהיה מחייב את צוות המחשוב המקומי או את חברת המחשוב החיצונית במערכת ניטור מתקדמת לטובת ניטור און-ליין, צפייה מוקדמת ובזמן אמת בזרימת המחשוב הארגונית. מערך ניטור יכול לבדקות את זמינותם של מתגים, ראוטרים, מדפסות וכלל רכיבי רשת. מצד שני יכול לנטר את תקינותם של מחשבים ושרתים בארגון ובענן. מיפוי נכון של נכסי החומרה מביא לניטור ייעיל וגישה נוחה ומהירה לפתרון תקלה, טרם התגלתה על ידי משתמש קצה. בזכות ניטור מקדים אנו מצליחים לצמצם את זמן השירות והטיפול ובכך לספק שקט ועבודה מקוונת של הלקוח. לאורך זמן, פעולות מנע אילו גורמות למחשבים וציוד המחשוב לספק תמורה טובה יותר
חברתינו מתמחה בייעוץ שרותי מחשוב והקמת תשתיות תקשורת. תשתיות תקשורת פסיביות ו-תשתיות תקשורת אקטיביות. בעידן הטכנולוגי של היום,תשתיות תקשורת הינו נושא בלתי נפרד מאיכות המחשוב בעסק. העסק וכל מערכות המחשוב נשענות על תשתיות תקשורת חזקות וחכמות, אשר מלוות את הלקוח שנים על גבי שנים. הקמת תשתיות תקשורת בצורה יעילה וחכמה תורמת רבות למערך המחשוב בחברה לצמוח למאפשרת לעובדים להתייעל ולהפיק את המירב ממערך המחשוב בחברה. בעולם המודרני תשתיות תקשורת הינו מרכיב מאוד חשוב בחיינו. Elpc Networks מספקת מגוון רחב של פתרונות תקשורת כדי להנות מתקשורת איכותית ומתקדמת. חברתינו מתמחכה בהקמה ותכנון של תשתיות תקשורת למשרדים חדשים, סטארטאפים, חוות שרתים , תשתיות תקשורת למוסדות ציבוריים , תשתיות תקשורת למוקדי מכירות ועוד.

למרות הפיכתו של מחשוב הענן לחלק מרכזי בחיינו העסקיים, עדיין ישנים ארגונים ועסקים רבים הנעזרים בשרת לוקלי או בשרת מרוחק לצורך פעילותם העסקית. בין אם זה לצורך אחסון מסמכים או לכל צורך ספציפי אחר, כך שהשרת ממלא עבורם פונקציה חשובה למדי. זוהי הסיבה לכך כי ניטור שרתים צריך להיעשות באופן מקצועי לגמרי, מכיוון שהמדובר הוא ברפואה מונעת למחשוב הארגוני אשר מטרתה היא לוודא כי מערכת המחשוב תתפקד באופן בריא, שוטף וזמין, בכל רגע נתון.

ניטור Syslog

ניטור תעבורה

התראות אמת

ניטור שגיאות

דוחות ניטור

ניטור תחזוקה

מדוע חשוב להיעזר בחברה מקצועית לצורך ניטור שרתים?

לרשות חברות מקצועיות העוסקות בכך לקיומן, עומדים הכלים הנדרשים לא רק כדי לזהות את קיומם של בעיה או תהליך, אלא גם לאבחן את הגורמים להם ולטפל בהם. לכן, עם כל כמה שהרעיון לשמור גם את המשימה הזו בתוך הארגון עלול להיות מפתה, ניטור שרתים מקצועי המתבצע בזמן אמת עשוי לחסוך לכם כסף וזמן רבים במועד מאוחר יותר, כאשר התקלה כבר תתחיל לתת את אותותיה במערכת המחשוב החיונית שלכם.

ניטור כניסה ויציאה משרתים

הרבה חברות כפופות לריגולציה ולהנחיות אבטחת מידע מהספקים או מהלקוחות שלהם. המערכת תדע  לנטר ולשלוח בזמן אמרת האם מישהו נכנס לשרת שלכם אפילו לצורך תחזוקה, כמה זמן אותו המשתמש שהה בשרת , מה הוא עשה ומתי הוא יצא. כמו כן ניתן להתאים סוגים שונים של דוחות לפני כניסה של משתמשים שונים. מערך זה חשוב מאוד לשרידות ועמידה בחוזים

דוחות מותאמים אישית

המערכת יודעת לייצר דוחות מותאמים אישית כך שכל חברה ועסק יכולים להתמקד במה שחשוב להם לנטר. כאילו שחשוב להם נושאי אבטחת מידע וצפייה ביומן כניסות לשרתים, כאילו שחשוב להם זמינות שרתים או כאילו שחשוב להם לייצא דוח מלא של המערכת ובעצם יעשו גזירה של הנתונים אשר יקבלו. את הדוחות ניתן לשנות לפי בקשת הלקוח ולהתאימם לשרתים שונים בארגון.

ניטור שרת בזמן אמת

המערכת תתחבר לשרתים שלכם ותותאם בדיוק לצרכים שלכם. תשבו עם מטמיע מחשוב ואבטחת מידע ותחליטו מה, ואיך אתם רוצים לנטר בזמן אמת, תגדירו אסטרטגיה ייעודית לניטור ונהלים לטיפול. המערכת תדע לנטר כמעט כל נושא העולה לכם בראש, את הנושאים שהמערכת לא תדע לנטר אנו נכנסים עבורכם לפיתוח ונתאים עבורכם את הפתרון המושלם.

התראות syslog בזמן אמת

המערכת שלנו יודעת לרדת לפרטי פרטים ברמת SYSLOG אשר מותאמת אישית ללקוחות קטנים ועד הגדולים והטכנולוגים ביותר אשר רוצים לנטר נושאים מיוחדים בתוך הרשת שלהם. את ההתראות האילו ניתן לקב בזמן אמת למייל או לטלפון הנייד של מנהל הלקוח. התראות אילו חשובות ביותר למתן זמינות עליונה לטיפול מהיר. התראות אילו מתקבלות במוקד השירות.

תחזוקה מותאמת אישית

המערכת תדע לייצר סביבת תחזוקה מותאמת אישית אשר תקבע ע”י הלקוח ויקבע מה בדיוק יש לתחזק, אילו סקריפטים רוצים להריץ, במידה ורוצים. באיזה שעות תופעל התחזוקה , באיזה שרתים לבצע ובאיזה לא. כמובן שהתחזוקה קוראת מאחורי הקלעים ולא מייצרת עומסים במערכת לטובת שגרה יציבה. תחזוקת שרתים הינה הכרחית לטובת המשכיות עסקית וזרימת העסק.

התראות מותאמות אישית

מערכת ENOC תדע לפי כל כרטיס לקוח לשלוח התראות המותאמות אישית למה שנקבע בהטמעה הראשונית, כמובן שישנה אפשרות לחדד את ההתראות, לשנות ולהוסיף. התראות אילו יכולות להיות על נושאים נורא ספציפיים כמו כמות זיכרון, מהירות מעבדים, התקנת תוכנה מסויימת או חוסר בתוכנה. אתם מחליטו. מותאם לכל חברה.