מדוע תחזוקה ב-ריטיינר חודשי ?

כשמדובר במערכות מידע קריטיות לארגון, כאלו המבוססות על שרת אחד או יותר, זהו מצב המחייב בקרה ניטור וזמינות צוות .

המצב דורש סמכות מקצועית האחראית על ביצועים ותפוקה מכסימליים מהמערכות הארגוניות בכל שעה ויום בשבוע,אותה הסמכות דואגת לתקינות שוטפת.
רק דרך המניעה להבדיל מדרך התגובה ( המכונה גם "כיבוי השריפות") ניתן לשמר קצב עבודה גבוה למשך קבוע של זמן ותקופות. צוות מיומן בצד תחנות הקצה והשרתים יידע להחזיק את המערכות של המשתמש בשירות חם וביתי .
לכל משתמשי לקוחות ה-ריטיינר חודשי שלה כל סוג של קריאה נרשמת , ומטופלת לפי הליך קבוע ומוסדר.
ההסכם הינו רב שימושי ולא מוקצה לפעילות מסויימת או טווח ידע יחיד , ההסכם מכסה את כל הפעילות הנדרשת בארגונך ללא הפרדת מחירים,מסוגי הידע, סוגי טכנאים או מהנדסים או דרגתם, מחיר אחד ל ה כ ל !
התמיכה כוללת בראש ובראשונה מערכות קצה של מיקרוסופט : אופיס , חלונות 7 ,אאוטלוק , כשצוותי המוקד מפעילים שליטה מרחוק איכותית בשניות על כל יחידה מנוהלת ומחשב בארגון.

ריטיינר חודשי,השקל שלך לעולם הטכנולוגיה