שירותי מחשוב לסטארטאפים

בתקופה בה ישראל נחשבת למדינה בה פועלים מיזמים רבים , חברתנו מבינה את החשיבות של להיות עם היד על הדופק. אותם יזמים צעירים מחפשים אחר פתרון נוח ויעיל אשר יסייע להם לשמור על המידע. השירותים אותם מספקת חברתנו הינם ניתנים ליזמים צעירים על מנת לספק להם שקט נפשי ובטחון- כך הם יודעים כי המידע אשר כתבו שמור ואף אחד אינו יכול לקבל גישה למידע זה אלא רק צוות העובדים.

ניהול ותפעול IT, לחברות סטארטאפ והייטק

לאחר שעברנו תחת שירותנו עשרות חברות שביצעו אקזיטים מוצלחים ונולדו Unicorns, התהליך מובטח ! אנו מבינים את הדינאמיות הנדרשת מחברת סטארטאפ תהליכים היום יומים שלה. אני מבינים את תהליכי הליבה של לקוחותנו ובשל כך מסוגלים לספק שירות ממוקד, זמין, מהיר ומקצועי לחברות שאין להם את היכולת או הזמן לעסוק בתפעול IT. אותן החברות נמצאות במירוץ פיתוח מתמיד, בגיוס עובדים רחב, בפיתוח מערכות ועוד – אשר רק פעילות זאת צורכת משאבים ואנרגיה רבה מהצוות הניהולי. לשם כך אנו נכנסים לתמונה ומספקים מעטפת תפעול IT מלאה לחברות בכל נושאי המחשוב לארגונן.

התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות מראה כי ניתן לשמור מידע באמצעים מתקדמים. חברות סטארט אפ כבר הבינו את היתרון המשמעותי הקיים בכך אשר מפחית את עלויות הרכישה של תשתיות אבטחת מידע ובכך תורם לתחושת הבטחון. אין ספק כי שירותי מחשוב לסטארטפים מסייעים לצעירים להפחית דאגה מליבם בשל האבטחה הגבוהה.