שרותי IT לעסקים

רואים רחב, עובדים ממוקד

אנו מאמינים במתן שירות מחשוב שנמדד לא רק בזמן התקובה כאשר ישנה תקלה. אלא במערכות בקרה ושליטה אשר מבצעת טיפול מונע וניתור 24\7 של מערכות המחשוב, IT והתקשורת בעסק ובכך ממזערות את הצורך בהגעת טכנאים ובתקלות אשר משביטות ומפריעות לסדר היום. מחשוב לעסקים ששמים לעצמם כיעד להפטר מתקלות חוזרות ומתסכלות ובכך להשאיר בעסק את פעילות הליבה של החברה מבלי לדאוג למחשוב.  חברתינו יודעת כי הדגש שחייב לתת כיום הוא על שירות טוב ללא פשרות ומקצועי, המשפיע על ראיית הלקוחות להמשך הדרך העסקית המשותפת. שירותי מחשוב כשמו כן הוא – שירותי מחשוב , שירות על הצד הטוב ביותר במינימום תקלות ובמקסימום שביעות רצון. משפט זה מלווה את חברתינו מיום ליום. 

מעטפת ייעוץ, שירות ותמיכה מלאה לעסק שלך

שירותי מחשוב לעסקים – Elpc networks מביאה איתה רוח חדשה, צעירה, מקצועית וממוקדת, אשר מתמקדת בעסק שלך! הצלחתם של עסקים וארגונים היום תלויה בניהול חכם של מערכות המחשוב והתקשורת. ניהול שירותי מחשוב מסוג זה הינו תשתית בסיסית לקיומו של הארגון. הבחירה בחברת המחשוב שתתן את השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. החברה מביאה איתה רוח חדשה, צעירה, מקצועית וממוקדת, אשר מתמקדת בעסק שלך! הצלחתם של עסקים וארגונים היום תלויה בניהול חכם של מערכות המחשוב והתקשורת. ניהול שירותי מחשוב מסוג זה הינו תשתית בסיסית לקיומו של הארגון. הבחירה בחברת המחשוב שתתן את השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. ברוכים הבאים ל-שירותי מחשוב Elpc networks

אחרי שנים של נסיון והבנת צרכי הלקוח הגענו לנוסחא המנצחת. שירותי מחשוב אלה מאפשרים מתן מענה מיטבי, גמיש ונוח לדרישותיו של כל לקוח ופרוייקט. עם השנים פיתחנו שיטת עבודה באמצעות מערכת מחשוב ענן לניהול IT מתקדם שיודעת לתת לנו אינדיקציה של 99.9% על מצב המחשוב של כל לקוח וכל מחשב. ככה אנו ודעים לנתר,לתפעל ולתת שירות מיטבי 24\7 מבלי לערת את משתמש הקצה. שרותי ה-מחשוב מעולם לא היו טובים יותר.

צוות שלם עומד מאחורייך

Noc 24/7

8 שניות למענה טכני 

טיפול מונע מקיף 24/7

שירותי מחשוב

ייעוץ וליווי פרוייקטי IT

הגעתם להחלטה, צריך לשדרג שרתים, או שעוברים משרדים, בעצם עובדים לענן . אנחנו כאן ללוות אתכם בפרוייקט החשוב הזה. מחלקת טכנאים ויועצים ממגוון תחומים עומדים לשרותכם החל מייעוץ ועד להטמעה.

ייעוץ מחשוב

שרותי מומחה

בין אם קיימת אצלכם מחלקת מחשוב, או איש IT ונקלעתם לסיטואציה מסויימת או צריך כוח אדם נוסף לטובת פרוייקט. התייעצות ותמיכת מחלקות IT קיימות. אנו יודעים להתממשק עם אות םהמחלקות ולתת ערך מוסף.

שירותי מחשוב

הקמה ושדרוג שרתים

בנייה, הקמה, תכנון והקמה של מערך שרתים חדש ואפילו שרת יחיד בארגון הוא משימה לא פשוטה. אנו נדע לייעץ ולבחור עבורכם את השרת שמתאים עבור העסק שלכם, שילווה אתכם לאורך הדרך. מחיר, מקצועיות והבנה.

שירותי מחשוב

תמיכת IT מקיפה

תמיכה טכנית מלאה ושוטפת בבית הלקוח, שרותי Help Desk, מיקור חוץ והשמך עובדים במשרד, שרותי ניטור ותחזורה מרחוק ועוד. חבילת שירות מותאמת אישית לכל עסק קטן או גדול ככל שיהיה. נפגש, נבחר, נתחיל לעבוד

מעטפת ייעוץ, שירות ותמיכה מלאה לעסק שלך

  • תמיכת מחשוב שוטפת לעובדי החברה
  • תמיכה בתקלות מחשוב מזדמנות באמצעות SLA
  • תפעול ותחזוקת תוכנות , תשתיות ויישומים.
  • שינויים ושיפורים טכנולוגים שוטפים.
  • ניהול ותפעול תקשורת ,אבטחה ושירותי מחשוב.
  • שירותי גיבוי ואחסון למקרה אסון.
  • ניהול Help Desk ומרכז סיוע למשתמשים.
  • ניהול ספקי משנה ורכש.

בנק שעות לתמיכה טכנית בתקלות מחשוב נותן מענה לעסקים פר תקלה ללא התחייבות חודשית. התאמנו עבורכם חבילות בנק שעות לטיפול בכל סוגי תקלות המחשוב כולל ניהול רשתות באמצעות צוות טכנאי מחשבים מומחה. כאשר תתעורר בעיה כל שהיא במערכת המחשוב שלכם תצרו עמנו קשר ונטפל בה באופן מיידי. את החיוב נבצע בהתאם לבנק השעות שרכשתם.

מה כולל שרות תמיכה טכנית עבור רשת מחשבים באמצעות בנק שעות?

  • תמיכה טכנית מקצועית
  • טיפול בכל התקלות (חומרה ומערכות הפעלה) ברשת מחשבים, תחנות עבודה ושרתים !
  • תמיכה מרחוק: טיפול בתקלות מחשוב מרחוק
  • טיפול בתקלות מחשוב באמצעות טכנאי מחשבים בשטח.
  • חבילות בנק שעות: 5 שעות, 10 שעות, 20 שעות, 30 שעות, 50 שעות.
תמיכת מחשוב שוטפת בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר)

תמיכת מחשוב שוטפת [תמיכה טכנית] היא הדרך שלנו להבטיח לכם פתרון תקלות מחשוב במענה מידי. כל תקלת מחשוב, תופנה למרכז Help Desk של Elpc Networks ותטופל מרחוק באמצעות צוות טכנאי מחשבים מומחה שמכיר את מערכת המחשוב שלכם לעומק. צוות טכנאי המחשבים של Elpc Networks ערוך למתן מענה במשך 7 ימים ולאורך 24 שעות ביממה. הזמינות הזו נועדה להבטיח את רציפות עבודת מערכת המחשוב והמידע בכל עסק.

מה כולל שרות תמיכת מחשוב שוטפת?

  • טיפול בכל התקלות (חומרה ומערכות הפעלה) במחשבים, תחנות עבודה ובשרתים !
  • גישה לתמיכה מרחוק מיידית באתר התמיכה שלנו שלנו וקבלת סיוע מיידי של מומחי מחשבים
  • מערכת המחשוב שלכם תחובר לשרת ניטור התקלות שלנו כך שנקבל התראות על תקלות מחשוב בזמן אמת ונטפל בהם אפילו לפני שתדעו.
  • השרת שלנו יבצע תחזוקת מחשוב מונעת מרחוק באופן אוטומטי שתפעיל מעקב אחר עומסים ברשת המחשבים, אופטימיזציה לשרתים ולמחשבים בארגון, בדיקת מהירות ביצועי השרתים ועוד.
  • ניהול הרשאות דינאמי של משתמשי הרשת, לצורך ייעול שליטת מנהלי החברה.
  • מעקב יומי, צמוד ומתמיד אחר תקינות המחשבים, הגיבויים, והתגוננות מפני וירוסים.
  • שרותי אחזקה תקופתיים, טיפול בשרתים ובדיקת מערכות אל פסק.

תמיכת help desk כיום הינה צורך ארגוני בכל מקום עבודה, בין אם נעשית ע”י גוף חיצוני ובין אם מוגדת מחלקה ספציפית בארגון המטפלית בנושא זה. לפני הגדרת הצורך בתמיכת help desk, רצוי שנבין כיצד זו מוגדרת ומהי מטרתה. 

תמיכת help desk הינה המקור לקבלת עזרה ואינפורמציה בטיפול במערכות המחשוב הארגוניות ברמת המשתמש על תחנת העבודה. לרבים מאיתנו חסר ידע בתחום הפעלת תוכנות המשמשות אותנו לעבודה השוטפת. לעיתים ישנו צורך להתמודד עם נושא חדש או משימה אשר ביצועה דורש הכרה של תוכנה, במקרים אחרים אנו נתקלים בתקלות פשוטות במחשבים האישיים המשרתים אותנו או באמצעים פריפריאליים; מדפסות, סורקים, עכבר המחשב, מסך מגע ועוד. למרות שביכולתנו להתמודד עם אלו הרי שבעשותנו זאת נסטה מהעיקר, תפוקה אישית וארגונית בכל הקשור ישירות לתוצר עבודתינו. 

עסקים רבים אשר אינם יכולים לממן כלכלית אחזקת מוקד help desk, משתמשים במיקור חוץ ((outsourcing כשיטה נוחה ופשוטה. בין אם מדובר בחוזה שרות מבוסס תקופה או שעות עבודה בפועל, נמצא כי השיטה עובדת לרווחת מוקד ה-help desk ובתי העסק גם יחד. 

מתן השירות מצד תמיכת help desk יכול להתבצע במספר אופנים. הדרך הפשוטה ביותר הינה התקשרות טלפונית של הלקוח אל מוקד help desk וקבלת עזרה טלפונית בהתאם לצורך. בדרך זו הפונה לומד ומפנים את שיטת הטיפול בבעיה או תקלה דרך קבלת הנחיות מהתומך הטלפוני. שיטה אחרת היא יכולה להיות התקשרות במייל בו הלקוח מפנה בקשה והתומך מתחבר מרחוק בהרשאת הלקוח. בתמיכה מרחוק יכול הלקוח לראות את אופן הטיפול בתקלה על מחשבו שלו כאילו טיפל בתקלה בעצמו. 

מוקדי תמיכת help desk משתמשים לרוב בתוכנה יעודית אשר יודעת לקבל את הפניות ולנתבם לגורמים המתאימים לטיפול בה. לכל פניה נפתח כרטיס אליו מוצמד מזהה. הפניות מטופלות לפי סדרי עדיפויות ונבדקות בשלבי הטיפול השונים. במידה ולא נמצא גורם אשר יכול לתפעל את הפנייה בשלב זה מועברת הפנייה לצוותים המשלימים בין אם מדובר בפנייה לטיפול בהגדרות אפליקציה של מחשב הבודד ובין אם מדובר בתקלה מערכתית. 

לסיכום נוסיף ונציין כי שירותי תמיכת help desk זולים בעיקרם משירותי הגעת טכנאי מחשבים או גורם תפעולי אחר לאתר הלקוח ובמקרים רבים פותרים את הבעיה בצורה פשוטה ונוחה. אי לכך ובהתאם לזאת רבים הם הארגונים הפונים לקבלת שירותים אלו בידיעה כי הדבר משליך לחיוב על תוצרי העבודה והרווח התפעולי של העסק. אנו מעודדים בעלי עסקים לבחון את השירות ולהשתמש בו בהתאם לצורך.

למה להמתין לתקלות, כשאפשר למנוע אותן?

  • פתרונות מחשוב לעסקים של אפיון, הקמה ואינטגרציה לתשתיות מתקדמות
  • אחזקה, ניהול ושרות למערכת הפעלה ורשתות ע"י מומחים בכל הרמות הנדרשות על ידי הארגון.
  • הסבת ארגונים לעבודה ב-OUTLOOK ,EXCHANGE.
  • תכנון וניתוח רשתות תקשרות, והטמעת מערכות שליטה ובקרה, פתרונות מחשוב כוללים לעסקים.
  • אפיון והתקנת שרתים מתוצר היצרנים המובילים בעולם בתחום השרתים,
  • תמיכה מלאה של Help Desk.
  • חבילות השמה של מנהלי רשת לתחזוקה שוטפת באתרים קריטיים למתן שירות 24 שעות.
  • חבילות שירות לשרתים,משתמשים, רשתות תוכנות ותחנות, כולל שירות טלפוני, תמיכה ברשתות.
  • הגעה לאתר בזמן תגובה מקוצר .
  • ננהל עבורכם את תהליכי חידוש הדומיין ועוד שלל רכיבי תחזוקה שוטפת.
  • ביקורים יזומים וסדירים של מנהל רשת קבוע לתמיכה שוטפת.
  • ייעוץ ותכנון בתחומי אבטחה והגנה, חשיפה והערכה של סיכונים, זיהוי חדירה לרשת ובקרת גישה.
  • הקמת תשתיות, ארונות תקשורת, פתרונות מחשוב לשינויים והרחבות.
  • Elpc Networks מעמידה לשרותכם צוותי Help Desk 24/7 מיומנים במהלך כל השנה.