שירותי IT לעסקים

השותפים שלך להצלחה טכנולוגית עסקית

שירותי IT מנוהלים מיקור חוץ והשמה Microsoft 365 & Azure מחשוב ענן ניהול אבטחת מידע וסייבר הקמת מערכי מחשוב ותקשורת שרתים וירטואלים בענן NOC / SOC הקמת תשתיות תקשורת  ייעוץ מחשוב ותקתיות

הדור החדש של שירותי IT לעסקים – שירות אחד, מקיף וממוקד לעסק שלך. אנו מאמינים במתן שירות מחשוב שנמדד לא רק בזמן התגובה כאשר ישנה תקלה, אלא בקשר ישיר ואישי עם הלקוח לאורך כל הדרך, עבודה עם מערכות בקרה ושליטה אשר מבצעת טיפול מונע וניתור 24/7 של מערכות המחשוב, IT והתקשורת בעסק ובכך ממזערות את הצורך בהגעת טכנאים ובתקלות אשר משביטות ומפריעות לסדר היום. מחשוב לעסקים ששמים לעצמם כיעד להפטר מתקלות חוזרות ומתסכלות ובכך להשאיר בעסק את פעילות הליבה של החברה מבלי לדאוג למחשוב.  חברתינו יודעת כי הדגש שחייב לתת כיום הוא על שירות מצויין ללא פשרות ומקצועיות, המשפיע על ראיית הלקוחות להמשך הדרך העסקית המשותפת. שירותי מחשוב כשמו כן הוא – שירותי IT ומחשוב , שירות על הצד הטוב ביותר במינימום תקלות ובמקסימום שביעות רצון. DNA זה מלווה את חברתינו מיום ליום, מפרוייקט לפרוייקט. שירותי IT פרואקטיבים אשר מייצרים תוצאות, נעים מאוד, ELPC. 

שירותי IT לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים הינו מושג גדול בעולם המחשוב – שרותי IT , מושג זה מורכב ממספר לא קטן של שירותים. משירותי טכנאי מחשבים בבית הלקוח ועד טיפול מונע ותחזוקת שרתים, משירותי תמיכה טכנית מרחוק ועד הקמת תשתיות תקשורת. שירותי אבטחת מידע ותפעול תקשורת. אתה יכול לנהל את החברה לשירותי מחשוב מהמקצועיות בתחום, אך אם השירות לקוי, זה מה שהלקוחות שלך יזכרו ממך. הצלחתם של ארגונים כיום תלויה רבות בניהול חכם ונכון של מערכות המיחשוב. ניהול מתקדם זה הינו תשתית חיונית לקיומו של כל ארגון וארגון והבחירה בספק השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. מתוך הבנת צורכי הלקוח אנו מציעים 4 מסלולים עיקריים: מקיף, שירותי, אישי וייעוצי . אלה מאפשרים מתן מענה מיטבי, גמיש ונוח לדרישותיו הייחודיות של כל לקוח. שרותי IT 

תמיכת IT מקיפה

תמיכה טכנית מלאה ושוטפת בבית הלקוח, שרותי Help Desk, מיקור חוץ והשמך עובדים במשרד, שרותי ניטור ותחזוקה מרחוק ועוד. חבילת שירות מותאמת אישית לכל עסק קטן או גדול ככל שיהיה. נפגש, נבחר, ונתחיל לעבוד

ייעוץ תשתיות

תשתיות המחשוב והתקשורת הם הליבה של העסק, לצורך גידול אופטימלי במיוחד בגידול מואץ לסטארטאפים, צריך לוודא שמערכות המחשוב נבנות ומתוכננות בהתאם.

ניהול 360 IT

ניהול מלא ומקיף של כלל נכסי המחשוב 24\7 ע"י מערך ניטור מתקדם כולל התראות בזמן אמת, אשר באמצעותו ניתן לאתר תקלה או למנוע תקלה ולשמור על זמינות מיטבית, צוות מקצועי מזמין לשירותכם

ניהול פרוייקטים

בכדי שהפרוייקט שלכם יעברו בהצלחה, הרי השקעתם הרבה כסף באפיון ורכישת מוצרים, אנו יודעים להשתלב עם צוותי מחשוב קיימים ולמקסם את הפרוייקט לצד הטוב ביותר.

אינטגרציה

התממשקות וחיבור בין כלל מערכות המחשוב והתקשורת, המשתנות והפיכתם למערך IT שמדבר בשפה אחת. אריזה של מוצרי מחשוב באופן שיתאים לכם ולמערכות שלכם בהתאם לטכנולוגיה המתאימה לכם.

הקמת שרתים

שרתים פיזים, מערכות וירטואליות ושרתי ענן צריך לתכנן בקפידה בכדי לנצל את המירב מהטכנולוגיה. לחברתינו נסיון עשיר בהקמת סביבות שרתים לחברות ולתעשייה.

פרויקטי IT

צריך לשדרג שרתים, או שעוברים משרדים, בעצם עוברים לענן . אנחנו כאן ללוות אתכם בפרוייקט החשוב הזה. מחלקת טכנאים ויועצים ממגוון תחומים עומדים לשרותכם החל מייעוץ ועד להטמעה.

הקמה ושדרוג שרתים

תכנון, ייעוץ, בנייה והקמה ותכנון של תשתיות תקשורת, חדרי שרתים, משרדים חדשים לתעשייה ולהייטק. צוות בעלי מקצוע בעלי עשרות שנות נסיון ילווה אתכם בפרויקט חשוב זה.

שרותי מומחה

בין אם קיימת אצלכם מחלקת מחשוב, או איש IT ונקלעתם לסיטואציה מסויימת או צריך כוח אדם נוסף לטובת פרוייקט. התייעצות ותמיכת מחלקות IT קיימות. אנו יודעים להתממשק עם אותן מחלקות ולתת ערך מוסף.

הקמת משרדים

חברתינו מתמחה בהקמת משרדים חדשים החל משלב האפיון דרך שלב הייעוץ ועד להקמה ותפעול בפועל. נגבש אתכם תוכנית שתתאים למידות שלכם.

מוכנים? בואו נדבר

הלקוחות שלנו יודעים שעם הם תמיד יקבלו את השירות הטוב ביותר.

אנחנו בטוחים שלעסק שלכם מגיע שקט ובטחון לשם זה אנו כאן.

אנו ב- Elpc Networks מחוייבים להצלחת הלקוחות שלנו ומתחייבים לספק שירות מקצועי, אמין ותמיכה מלאה לכל צורך שיעלה. כל פניה זוכה לטיפול אישי, ללא בירוקרטיה, תוך ניצול מלוא הידע, הנסיון והמשאבים העומדים לרשותינו. אנו מאמינים במתן שירות מחשוב שנמדד לא רק בזמן התגובה כאשר ישנה תקלה. אלא במערכות בקרה ושליטה אשר מבצעת טיפול מונע וניתור 24\7 של מערכות המחשוב, IT והתקשורת בעסק ובכך ממזערות את הצורך בהגעת טכנאים ובתקלות אשר משביטות ומפריעות לסדר היום. מחשוב לעסקים ששמים לעצמם כיעד להפטר מתקלות חוזרות ומתסכלות ובכך להשאיר בעסק את פעילות הליבה של החבה מבלי לדאוג למחשוב. מחלקת שרותי הIT שלנו מספקת מבחר רחב של פתרונות בתחום המחשוב לעסקים. 

שירותי IT לעסקים עובדים עם אנשים, הערך העליון שלנו הוא שירות ללקוח וההון האנושי, ראשית עובדים עם אנשים , חשוב לנו לייצר שפה משותפת ואחידה, בה תראו בנו משפחה, משפחת ELPC. אנו מספקים שירותי מחשוב לעסקים ובבסיסה עומד הרעיון של הוצאת תפעול מערכות המחשוב והתקשורת בחברה והשארת ניהול ישיר של פעילויות הליבה בלבד. שיטה זו מאפשרת לארגון להתמקד בתחום התמחותו, להשקיע בו את מרב המשאבים ולהתיר אותו מהתחייבותו לטיפול במחשוב בעסק ובכך לייעל את הפעילות הכלכלית וההמשכיות העסקית.

למה להמתין לתקלות, כשאפשר למנוע אותן ?

שירותי IT מנוהלים

שירותי מחשוב לעסקים ELPC Networks Ltd מביאה איתה רוח חדשה, צעירה, מקצועית וממוקדת, אשר מתמקדת בעסק שלך! כיום, הצלחתם של עסקים וארגונים תלויה בניהול חכם של מערכות המחשוב והתקשורת. ניהול שירותי מחשוב מסוג זה הינו תשתית בסיסית לקיומו של הארגון. הבחירה בחברת המחשוב שתתן את השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. החברה מביאה איתה רוח חדשה, צעירה, מקצועית וממוקדת, אשר מתמקדת בעסק שלך! הצלחתם של עסקים וארגונים היום תלויה בניהול חכם של מערכות המחשוב והתקשורת. ניהול שירותי מחשוב מסוג זה הינו תשתית בסיסית לקיומו של הארגון. הבחירה בחברת המחשוב שתתן את השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. ברוכים הבאים ל-שירותי מחשוב Elpc networks. אחרי שנים של נסיון והבנת צרכי הלקוח הגענו לנוסחא המנצחת. שירותי מחשוב אלה מאפשרים מתן מענה מיטבי, גמיש ונוח לדרישותיו של כל לקוח ופרוייקט. עם השנים פיתחנו שיטת עבודה באמצעות מערכת מחשוב ענן לניהול IT מתקדם שיודעת לתת לנו אינדיקציה של 99.9% על מצב המחשוב של כל לקוח וכל מחשב. ככה אנו יודעים לנתר,לתפעל ולתת שירות מיטבי 24\7 מבלי לערב את משתמש הקצה. שרותי המחשוב מעולם לא היו טובים יותר.

תהליך מוכח

תמיכת IT מהירה ומרחוק ממש לנגד עיניכם בכדי לתת פתרון מיידי

ניהול עדכונים באופן אוטומטי מחוץ לשעות העבודה כדי לשמור על זמינות

מנהלים ומנטרים עבורך את כלל נכסי המחשוב והתקשורת

גיבויים מקומיים ובענן כדי להבטיח את שרידות המידע וזמינות בכל מקום

הגעת טכנאים לבית הלקוח במידת הצורת מבלי בירוקרטיה

שירות חירום 24 שעות ביממה ע"י מומחי IT

ניהול תיק אתר ובניית תוכנית עבודה לכל לקוח ועמידה באבני דרך

ביקורות יזומות, עדכון נהלים והדרכות אבטחת מידע ומנהלים

אנו מציעים

ניטור 24/7/365 למניעת הפתעות ברשתות המחשוב, התקשורת והאבטחה

צוות מיומן ומקצועי לפתרון בעיות מחשוב ולספק פתרונות

תקשורת פרואקטיבית כדי שתמיד תדע מה קורה במערכות שלך

חלוקה לצוותים קטנים כדי שתמיד תדברו עם טכנאים מוכרים ומקצועיים

מספר שיטות לפתוח קריאות שירות ולעקוב אחריהם - טלפון, מייל ופורטל

מנהלי בקרת איכול שתפקידם הוא לוודא שהכל מתנהל כשורה ובמקצועיות

פיתוח מתמיד של יכולות ואמצעים בכדי לספק שירות טוב יותר ומהיר יותר

תיעדוף של משימות דחופות יותר ופחות לטובת מענה מהיר ומדוייק

ריטיינר
תמיכת מחשוב שוטפת בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר)

תמיכת מחשוב שוטפת [תמיכה טכנית] היא הדרך שלנו להבטיח לכם פתרון תקלות מחשוב במענה מידי. כל תקלת מחשוב, תופנה למרכז Help Desk של Elpc Networks ותטופל מרחוק באמצעות צוות טכנאי מחשבים מומחה שמכיר את מערכת המחשוב שלכם לעומק. צוות טכנאי המחשבים של Elpc Networks ערוך למתן מענה במשך 7 ימים ולאורך 24 שעות ביממה. הזמינות הזו נועדה להבטיח את רציפות עבודת מערכת המחשוב והמידע בכל עסק.

מה כולל שרות תמיכת מחשוב שוטפת?

  • טיפול בכל התקלות (חומרה ומערכות הפעלה) במחשבים, תחנות עבודה ובשרתים !
  • גישה לתמיכה מרחוק מיידית באתר התמיכה שלנו שלנו וקבלת סיוע מיידי של מומחי מחשבים
  • מערכת המחשוב שלכם תחובר לשרת ניטור התקלות שלנו כך שנקבל התראות על תקלות מחשוב בזמן אמת ונטפל בהם אפילו לפני שתדעו.
  • השרת שלנו יבצע תחזוקת מחשוב מונעת מרחוק באופן אוטומטי שתפעיל מעקב אחר עומסים ברשת המחשבים, אופטימיזציה לשרתים ולמחשבים בארגון, בדיקת מהירות ביצועי השרתים ועוד.
  • ניהול הרשאות דינאמי של משתמשי הרשת, לצורך ייעול שליטת מנהלי החברה.
  • מעקב יומי, צמוד ומתמיד אחר תקינות המחשבים, הגיבויים, והתגוננות מפני וירוסים.
  • שרותי אחזקה תקופתיים, טיפול בשרתים ובדיקת מערכות אל פסק.
בנק שעות
תמיכת מחשוב לפי פניה בחוזה מתחדש (בנק שעות)

בנק שעות לתמיכה טכנית בתקלות מחשוב נותן מענה לעסקים פר תקלה ללא התחייבות חודשית. התאמנו עבורכם חבילות בנק שעות לטיפול בכל סוגי תקלות המחשוב כולל ניהול רשתות באמצעות צוות טכנאי מחשבים מומחה. כאשר תתעורר בעיה כל שהיא במערכת המחשוב שלכם תצרו עמנו קשר ונטפל בה באופן מיידי. את החיוב נבצע בהתאם לבנק השעות שרכשתם.

מה כולל שרות תמיכה טכנית עבור רשת מחשבים באמצעות בנק שעות?

  • תמיכה טכנית מקצועית
  • טיפול בכל התקלות (חומרה ומערכות הפעלה) ברשת מחשבים, תחנות עבודה ושרתים !
  • תמיכה מרחוק: טיפול בתקלות מחשוב מרחוק
  • טיפול בתקלות מחשוב באמצעות טכנאי מחשבים בשטח.
  • חבילות בנק שעות: 5 שעות, 10 שעות, 20 שעות, 30 שעות, 50 שעות.
תמיכה טכנית IT / HD
תמיכת help desk כיום הינה צורך ארגוני בכל מקום עבודה, בין אם נעשית ע"י גוף חיצוני ובין אם מוגדת מחלקה ספציפית בארגון המטפלית בנושא זה. לפני הגדרת הצורך בתמיכת help desk, רצוי שנבין כיצד זו מוגדרת ומהי מטרתה.  תמיכת help desk הינה המקור לקבלת עזרה ואינפורמציה בטיפול במערכות המחשוב הארגוניות ברמת המשתמש על תחנת העבודה. לרבים מאיתנו חסר ידע בתחום הפעלת תוכנות המשמשות אותנו לעבודה השוטפת. לעיתים ישנו צורך להתמודד עם נושא חדש או משימה אשר ביצועה דורש הכרה של תוכנה, במקרים אחרים אנו נתקלים בתקלות פשוטות במחשבים האישיים המשרתים אותנו או באמצעים פריפריאליים; מדפסות, סורקים, עכבר המחשב, מסך מגע ועוד. למרות שביכולתנו להתמודד עם אלו הרי שבעשותנו זאת נסטה מהעיקר, תפוקה אישית וארגונית בכל הקשור ישירות לתוצר עבודתינו.  עסקים רבים אשר אינם יכולים לממן כלכלית אחזקת מוקד help desk, משתמשים במיקור חוץ ((outsourcing כשיטה נוחה ופשוטה. בין אם מדובר בחוזה שרות מבוסס תקופה או שעות עבודה בפועל, נמצא כי השיטה עובדת לרווחת מוקד ה-help desk ובתי העסק גם יחד.  מתן השירות מצד תמיכת help desk יכול להתבצע במספר אופנים. הדרך הפשוטה ביותר הינה התקשרות טלפונית של הלקוח אל מוקד help desk וקבלת עזרה טלפונית בהתאם לצורך. בדרך זו הפונה לומד ומפנים את שיטת הטיפול בבעיה או תקלה דרך קבלת הנחיות מהתומך הטלפוני. שיטה אחרת היא יכולה להיות התקשרות במייל בו הלקוח מפנה בקשה והתומך מתחבר מרחוק בהרשאת הלקוח. בתמיכה מרחוק יכול הלקוח לראות את אופן הטיפול בתקלה על מחשבו שלו כאילו טיפל בתקלה בעצמו.  מוקדי תמיכת help desk משתמשים לרוב בתוכנה יעודית אשר יודעת לקבל את הפניות ולנתבם לגורמים המתאימים לטיפול בה. לכל פניה נפתח כרטיס אליו מוצמד מזהה. הפניות מטופלות לפי סדרי עדיפויות ונבדקות בשלבי הטיפול השונים. במידה ולא נמצא גורם אשר יכול לתפעל את הפנייה בשלב זה מועברת הפנייה לצוותים המשלימים בין אם מדובר בפנייה לטיפול בהגדרות אפליקציה של מחשב הבודד ובין אם מדובר בתקלה מערכתית.  לסיכום נוסיף ונציין כי שירותי תמיכת help desk זולים בעיקרם משירותי הגעת טכנאי מחשבים או גורם תפעולי אחר לאתר הלקוח ובמקרים רבים פותרים את הבעיה בצורה פשוטה ונוחה. אי לכך ובהתאם לזאת רבים הם הארגונים הפונים לקבלת שירותים אלו בידיעה כי הדבר משליך לחיוב על תוצרי העבודה והרווח התפעולי של העסק. אנו מעודדים בעלי עסקים לבחון את השירות ולהשתמש בו בהתאם לצורך.