שרותי מחשוב לעסקים

מעטפת ייעוץ, שירות ותמיכה מלאה לעסק שלך

שירותי מחשוב לעסקים – Elpc networks מביאה איתה רוח חדשה, צעירה, מקצועית וממוקדת, אשר מתמקדת בעסק שלך! הצלחתם של עסקים וארגונים היום תלויה בניהול חכם של מערכות המחשוב והתקשורת. ניהול שירותי מחשוב מסוג זה הינו תשתית בסיסית לקיומו של הארגון. הבחירה בחברת המחשוב שתתן את השירות הינה מכרעת בהתנהלותם ובהישגיהם. ברוכים הבאים ל-שירותי מחשוב Elpc networks

למה להמתין לתקלות, כשאפשר למנוע אותן?

אנו מאמינים במתן שירות מחשוב שנמדד לא רק בזמן התקובה כאשר ישנה תקלה. אלא במערכות בקרה ושליטה אשר מבצעת טיפול מונע וניתור 24\7 של מערכות המחשוב, IT והתקשורת בעסק ובכך ממזערות את הצורך בהגעת טכנאים ובתקלות אשר משביטות ומפריעות לסדר היום. מחשוב לעסקים ששמים לעצמם כיעד להפטר מתקלות חוזרות ומתסכלות ובכך להשאיר בעסק את פעילות הליבה של החברה מבלי לדאוג למחשוב.

  • תמיכת מחשוב שוטפת לעובדי החברה
  • תמיכה בתקלות מחשוב מזדמנות באמצעות SLA
  • תפעול ותחזוקת תוכנות , תשתיות ויישומים.
  • שינויים ושיפורים טכנולוגים שוטפים.
  • ניהול ותפעול תקשורת ,אבטחה ושירותי מחשוב.
  • שירותי גיבוי ואחסון למקרה אסון.
  • ניהול Help Desk ומרכז סיוע למשתמשים.
  • ניהול ספקי משנה ורכש.

בנק שעות לתמיכה טכנית בתקלות מחשוב נותן מענה לעסקים פר תקלה ללא התחייבות חודשית. התאמנו עבורכם חבילות בנק שעות לטיפול בכל סוגי תקלות המחשוב כולל ניהול רשתות באמצעות צוות טכנאי מחשבים מומחה. כאשר תתעורר בעיה כל שהיא במערכת המחשוב שלכם תצרו עמנו קשר ונטפל בה באופן מיידי. את החיוב נבצע בהתאם לבנק השעות שרכשתם.

מה כולל שרות תמיכה טכנית עבור רשת מחשבים באמצעות בנק שעות?

  • תמיכה טכנית מקצועית
  • טיפול בכל התקלות (חומרה ומערכות הפעלה) ברשת מחשבים, תחנות עבודה ושרתים !
  • תמיכה מרחוק: טיפול בתקלות מחשוב מרחוק
  • טיפול בתקלות מחשוב באמצעות טכנאי מחשבים בשטח.
  • חבילות בנק שעות: 5 שעות, 10 שעות, 20 שעות, 30 שעות, 50 שעות.
תמיכת מחשוב שוטפת בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר)

תמיכת מחשוב שוטפת [תמיכה טכנית] היא הדרך שלנו להבטיח לכם פתרון תקלות מחשוב במענה מידי. כל תקלת מחשוב, תופנה למרכז Help Desk של Elpc Networks ותטופל מרחוק באמצעות צוות טכנאי מחשבים מומחה שמכיר את מערכת המחשוב שלכם לעומק. צוות טכנאי המחשבים של Elpc Networks ערוך למתן מענה במשך 7 ימים ולאורך 24 שעות ביממה. הזמינות הזו נועדה להבטיח את רציפות עבודת מערכת המחשוב והמידע בכל עסק.

מה כולל שרות תמיכת מחשוב שוטפת?

  • טיפול בכל התקלות (חומרה ומערכות הפעלה) במחשבים, תחנות עבודה ובשרתים !
  • גישה לתמיכה מרחוק מיידית באתר התמיכה שלנו שלנו וקבלת סיוע מיידי של מומחי מחשבים
  • מערכת המחשוב שלכם תחובר לשרת ניטור התקלות שלנו כך שנקבל התראות על תקלות מחשוב בזמן אמת ונטפל בהם אפילו לפני שתדעו.
  • השרת שלנו יבצע תחזוקת מחשוב מונעת מרחוק באופן אוטומטי שתפעיל מעקב אחר עומסים ברשת המחשבים, אופטימיזציה לשרתים ולמחשבים בארגון, בדיקת מהירות ביצועי השרתים ועוד.
  • ניהול הרשאות דינאמי של משתמשי הרשת, לצורך ייעול שליטת מנהלי החברה.
  • מעקב יומי, צמוד ומתמיד אחר תקינות המחשבים, הגיבויים, והתגוננות מפני וירוסים.
  • שרותי אחזקה תקופתיים, טיפול בשרתים ובדיקת מערכות אל פסק.

תמיכת help desk כיום הינה צורך ארגוני בכל מקום עבודה, בין אם נעשית ע"י גוף חיצוני ובין אם מוגדת מחלקה ספציפית בארגון המטפלית בנושא זה. לפני הגדרת הצורך בתמיכת help desk, רצוי שנבין כיצד זו מוגדרת ומהי מטרתה. 

תמיכת help desk הינה המקור לקבלת עזרה ואינפורמציה בטיפול במערכות המחשוב הארגוניות ברמת המשתמש על תחנת העבודה. לרבים מאיתנו חסר ידע בתחום הפעלת תוכנות המשמשות אותנו לעבודה השוטפת. לעיתים ישנו צורך להתמודד עם נושא חדש או משימה אשר ביצועה דורש הכרה של תוכנה, במקרים אחרים אנו נתקלים בתקלות פשוטות במחשבים האישיים המשרתים אותנו או באמצעים פריפריאליים; מדפסות, סורקים, עכבר המחשב, מסך מגע ועוד. למרות שביכולתנו להתמודד עם אלו הרי שבעשותנו זאת נסטה מהעיקר, תפוקה אישית וארגונית בכל הקשור ישירות לתוצר עבודתינו. 

עסקים רבים אשר אינם יכולים לממן כלכלית אחזקת מוקד help desk, משתמשים במיקור חוץ ((outsourcing כשיטה נוחה ופשוטה. בין אם מדובר בחוזה שרות מבוסס תקופה או שעות עבודה בפועל, נמצא כי השיטה עובדת לרווחת מוקד ה-help desk ובתי העסק גם יחד. 

מתן השירות מצד תמיכת help desk יכול להתבצע במספר אופנים. הדרך הפשוטה ביותר הינה התקשרות טלפונית של הלקוח אל מוקד help desk וקבלת עזרה טלפונית בהתאם לצורך. בדרך זו הפונה לומד ומפנים את שיטת הטיפול בבעיה או תקלה דרך קבלת הנחיות מהתומך הטלפוני. שיטה אחרת היא יכולה להיות התקשרות במייל בו הלקוח מפנה בקשה והתומך מתחבר מרחוק בהרשאת הלקוח. בתמיכה מרחוק יכול הלקוח לראות את אופן הטיפול בתקלה על מחשבו שלו כאילו טיפל בתקלה בעצמו. 

מוקדי תמיכת help desk משתמשים לרוב בתוכנה יעודית אשר יודעת לקבל את הפניות ולנתבם לגורמים המתאימים לטיפול בה. לכל פניה נפתח כרטיס אליו מוצמד מזהה. הפניות מטופלות לפי סדרי עדיפויות ונבדקות בשלבי הטיפול השונים. במידה ולא נמצא גורם אשר יכול לתפעל את הפנייה בשלב זה מועברת הפנייה לצוותים המשלימים בין אם מדובר בפנייה לטיפול בהגדרות אפליקציה של מחשב הבודד ובין אם מדובר בתקלה מערכתית. 

לסיכום נוסיף ונציין כי שירותי תמיכת help desk זולים בעיקרם משירותי הגעת טכנאי מחשבים או גורם תפעולי אחר לאתר הלקוח ובמקרים רבים פותרים את הבעיה בצורה פשוטה ונוחה. אי לכך ובהתאם לזאת רבים הם הארגונים הפונים לקבלת שירותים אלו בידיעה כי הדבר משליך לחיוב על תוצרי העבודה והרווח התפעולי של העסק. אנו מעודדים בעלי עסקים לבחון את השירות ולהשתמש בו בהתאם לצורך.

חברתינו יודעת כי הדגש שחייב לתת כיום הוא על שירות טוב ללא פשרות ומקצועי, המשפיע על ראיית הלקוחות להמשך הדרך העסקית המשותפת. שירותי מחשוב כשמו כן הוא – שירותי מחשוב , שירות על הצד הטוב ביותר במינימום תקלות ובמקסימום שביעות רצון. משפט זה מלווה את חברתינו מיום ליום.

אחרי שנים של נסיון והבנת צורכי הלקוח הגענו לנוסחא המנצחת. שירותי מחשוב אלה מאפשרים מתן מענה מיטבי, גמיש ונוח לדרישותיו של כל לקוח ופרוייקט. עם השנים פיתחנו שיטת עבודה באמצעות מערכת מחשוב ענן לניהול IT מתקדם שיודעת לתת לנו אינדיקציה של 99.9% על מצב המחשוב של כל לקוח וכל מחשב. ככה אנו ודעים לנתר,לתפעל ולתת שירות מיטבי 24\7 מבלי לערת את משתמש הקצה. שרותי ה-מחשוב מעולם לא היו טובים יותר.
  • פתרונות מחשוב לעסקים של אפיון, הקמה ואינטגרציה לתשתיות מתקדמות
  • אחזקה, ניהול ושרות למערכת הפעלה ורשתות PC ע"י מומחים מיומנים בכל הרמות הנדרשות על ידי הארגון.
  • הסבת ארגונים לעבודה ב-OUTLOOK ,EXCHANGE.
  • תכנון וניתוח רשתות תקשרות, והטמעת מערכות שליטה ובקרה, פתרונות מחשוב כוללים לעסקים.
  • אפיון והתקנת שרתים מתוצר היצרנים המובילים בעולם בתחום השרתים,
  • תמיכה מלאה של Help Desk.
  • חבילות Outsourcing, השמה של מנהלי רשת לתחזוקה שוטפת באתרים קריטיים למתן שירות 24 שעות.
  • חבילות שירות לשרתים, ליווי משתמשים, רשתות תוכנות מדף ותחנות, כולל שירות טלפוני, תמיכה ברשתות.
  • הגעה לאתר בזמן תגובה מקוצר .
  • תקשורת לאינטרנט ואחזקת אתרים, ננהל עבורכם את תהליכי חידוש הדומיין ועוד שלל רכיבי תחזוקה שוטפת.
  • ביקורים יזומים וסדירים של מנהל רשת קבוע לתמיכה שוטפת. אפשרות לשירותי "אאוט סורסינג" (outsourcing).
  • ייעוץ ותכנון בתחומי אבטחה והגנה על המידע, חשיפה והערכה של סיכונים, זיהוי חדירה לרשת ובקרת גישה.
  • הקמת תשתיות כבילה, ארונות תקשורת, פתרונות מחשוב לעסקים לתיקון תקלות תשתית, שינויים והרחבות.
  • Elpc Networks מעמידה לשרותכם צוותי Help Desk 24/7 מיומנים במהלך כל השנה.

צוות מקצועי

טכנאים מוסמכים
אנשי הצוות שלנו בעלי הסמכות ומתמקצעים באופן תכוף בכל נושאי ה-IT שעולים על הפרק. אתם מוזמנים לשוחח איתנו ולקבל תוכן טכנולוגי שיעשיר אותכם ולא רק בנושא תקלות ותחזוקה. תתקשרו, נשמח לפטפט...
אשמח לקבל הצעה !

תמיכה וניתור

בקרה 24/7
במוקד בתמיכה שלנו נמצאות טלויזיות אשר מחוברות למערכות הניתור והבקרה שלנו. באמצעות בזמינות המירבית אנו מצליחים להכיע לכל לקוח ולקוח. לכל שרת ושרת בזמן הנכון ולבצע טיפול מונע בזמן הנכון. לפעמים הטלויזיה משמשת גם לסוני 🙂
אשמח לקבל הצעה !

SLA מהיר

זמן תגובה אנושי ומהיר
SLA, או ... SLA... אנו מתחייבים ועומדים בזמנים שהובטחו לכם. אין מענה רובוטי, אין מענה לא מקצועי. כל שיחה וקריאת שירות מקבלת את היחס האישי שלה ומטופלת בדייקנות ובמקצועיות המירבית.
אשמח לקבל הצעה !