שנת תשפ”א בשבילנו

השנה האחרונה תמנה בתוכה שינויים רבים בתחומים רבים; תחום הIT, תחום אבטחת המידע ועוד. חברתנו גם היא עברה שינויים לא מעטים בשנה האחרונה. אז מה היה לנו השנה?


השנה, לאחר שנת הקורונה שהשפיעה רבות על אלפי חברות ועסקים, שמנו לנו לדגש לבצע ייעול תהליכים פנימי וחיצוני, אשר השפיע לטובה בעשרות אחוזים על מדד שביעות הרצון של לקוחותינו.

מה השתנה השנה?

  • בניית מתודולוגיית עבודה עבור לקוחות SMB / SME של החברה
  • שיפור תהליכי שירות וניהול פרוייקטים
  • הוספת מערכות לניטור, בקרה חיזוי תקלות בסביבות מורכבות
  • יצירת תוכניות עבודה רב שנתיות ללקוחות אסטרטגיים
  • מיצוב תהליכי שירות פרו-אקטייבים לטובת מזעור תקלות
  • נרקמו קשרים עם מיטב החברות המובילות בשוק לטובת שיתופי פעולה מסחריים אשר מסייעים לנו כחברת IT מובילה לספק את המוצרים והשירות בצורה הכי טובה ומקצועית.
  • בתחילת השנה האחרונה, חברתנו עברה למשרדים חדשים במרכז נצבא החדש שהוקם בראש העין. מעבר משרדי החברה לאיזור חדש היווה תהליך נוסף בפיתוח והתקדמות החברה כמובילה בתחומה.

                                    

תחום הסייבר
תחום הסייבר הינו תחום שעבר לא מעט בשנה האחרונה. פריצות אבטחת מידע לא מעטות התרחשו בעולם, כמו מתקפות הסייבר באיראן, התפתחויות והמצאות חדשות בתחום התרחשו גם הן.
גם בחברה שלנו בוצעו לא מעט שינויים בתחום הסייבר: מערכות חדשות בתחום הסייבר ובתחום הניטור והבקרה וכלים חדשים הוטמעו, בוצע פיתוח של תהליכים ומתודה פנימי בארגון לשיפור ולהבנת תהליכי
אבטחת מידע. חלק מעובדינו יצאו לקורסים בנושאי סייבר. בנוסף, בשנה החולפת התחלנו את העבודה עם מערכות EDR, כגון  Sentinel One, Cynet, Crowd Strike, Fortinet EDR ו-Cisco.
מערכות נוספות בהן בוצע שימוש הינן מערכות שמטרתן זיהוי ומניעה של Phising, במטרה לצמצם ולמנוע התקפות סייבר דרך מערכות המיילים- הטמענו לעשרות לקוחות את מערכת Avanan, אשר נרכשה בספטמבר על ידיי צ’ק פוינט.

OUTSOURCING
דבר נוסף שבו התחדשנו בו השנה הינו שירותי האאוטסורסינג שלנו. השנה, התחלנו לספק שירותי מיקור חוץ בהשמה מלאה לחברות סטארט אפ והייטק, בדגש על נושא המקצועיות והגב הטכני המסופק על ידיי סי טי או ומנהל הפרוייקטים וזאת, לאחר הפקת הלקחים שלנו מהשנה שקדמה לה, לפיה הסקנו שלא נכון לספק אנשי IT בלבד, אלא חשוב להמשיך ולהכשירם ולתת להם את הגיבוי והתמיכה השוטפת גם כאשר מדובר בהשמה מלאה אצל לקוח קצה. יתרון בולט מאוד באאוטסורסינג הינו כי מנהלי החברה אינם צריכים לדאוג לתחום התשתיות האלקטרוניות במצב בו מתקיים אאוטסורסינג- אנו בתור החברה המספקת את שירותי ה IT, פנויים וזמינים לעזרה מרחוק בכל תקלה ובעיה שצצה, וכך מנהל החברה יכול להתפנות לתעסוקה בתחומיו.

CRM
בתחילת השנה הקמנו מערכת ניהול חדשה, אשר מספקת ממשק נוח, לומד ואחיד לכלל מחלקות החברה, המסייע לנו כנותן שירות לספק תגובה מהירה, מקצועית ונכונה יותר ללקוח. כמו כן, המערכת מסייעת לנו לשקף במאת האחוזים את המתבצע וללמוד ולבקר כל תהליך עסקי בכל מחלקה. המערכת לומדת באמצעות מנגון איי אל ייעודי ויודעת לתעדף ולספק לטכנאי במשרד ובשטח כלים לביצוע יעיל יותר של קריאת שירות או פרוייקט תוך כדי התייחסות לכלל הממצאים הטכנים העומדים לרשותו.  

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email