תמיכה טכנית

מוקד השירות של Elpc Networks מאויש מדי יום במנהלי IT וטכנאי רשתות המסוגלים לתת מענה במהירות ומקצועיות לפניות של לקוחותינו בעזרת שירותי Help Desk, NOC. בנוסף לפניות היזומות של הלקוחות אנחנו בElpc Networks’ מבצעים לעתים תכופות בקרה שוטפת על מערכות המחשוב שלהם בכדי לזהות ולנטר באגים ותקלות בטרם יורגשו במערכות. הפעילות מתבצעת במהירות,מרחוק בעיקר, בצורה מקצועיות וברמת שירות גבוהה המאפשרת ללקוחותינו המשך עבודה שוטפת ללא הפרעה. המוקד שלנו מגיב לפניות מהשטח – את המוקד מאיישים בכל שעות היממה מנהלי IT וטכנאי מחשב מיומנים, האמונים על מתן פתרונות למגוון רחב של תקלות ובעיות.

הצוות הטכני של Elpc Networks  נמצא באופן קבוע בשטח במשרדי לקוחותינו כדי לתת תמיכה טכנית באתרי הלקוחות. לפני ההגעה לאתר הלקוח מוקד השירות דואג לאבחן ולאפיין את המערכת והתקלה ולעדכן את מנהלי ה-IT בתקלה מבעוד מועד, דבר המאפשר עבודה שוטפת ומהירה ללא עכבות מיותרות. משרדנו ממוקמים במתחם הבורסה ברמת גן אך זרועותינו ארוכות. את השירות המקצועי אנחנו נותנים לקהל לקוחותינו בכל חלקי הארץ, מצפון ועד דרום. את השירות אנחנו נותנים בדרך הטובה ביותר, אם בשליטה מרחוק או בהגעה לעסק, ואם ברכישת בנק שעות/ריטיינר או במיקור חוץ.

על מנת לאפשר ללקוחותינו להמשיך בעבודה תוך מינימום הפרעה, צוות התמיכה הטכנית מבצע כאמור ניטור ובקרה מרחוק של מערכות המחשוב, כאשר מאותרת בעיה היא נפתרת מרחוק, ללא פגיעה בשגרת העבודה. כשלקוח פונה למוקד התמיכה הטכנית, הצוות יאבחן ויאתר את הבעיה, ויפתור אותה מרחוק במידת האפשר. במידה ויש צורך בשליחת טכנאי עד לבית העסק, הטכנאי יקבל מראש את כל המידע שצוות התמיכה אסף, וכך עבודתו תהיה מהירה ויעילה, תוך מינימום הפרעה לשגרת העבודה של העסק.

מחשוב ענן