IT Services ELPC

מיקור חוץ IT

עסקים וארגונים עומדים בפני אתגרים רבים - הצורך להתגמש ולהתאים את הגוף העסקי למגמות המשתנות, הצורך לטפל בכמויות גדלות והולכות של מידע ועבודה, הצורך הטכנולוגי שהולך ומתעצם וכן הלאה. אחד מהפתרונות העדכניים ביותר כיום הוא האאוטסורסינג - מיקור חוץ, אשר בא לעזרתם של הארגונים ומאפשר להם לקבל את כל הדרוש להם מבלי להאלץ להחזיק בעובד משלהם שיבצע את המשימות הנדרשות לביצוע וישיג את המטרות שאותן שם לעצמו הארגון. מיקור חוץ IT או מיקור חוץ מחשוב, מתגלה כיעיל במיוחד ומספק מענה מקצועי מלא לצרכי הארגון. גיוס אנשי IT הפך בשנים האחרונות לאומנות מותאמת אישית. גיוס מוצלח יביא את החברה להישגים חדשים. החברה שלנו נהפכת ליותר ויותר טכנולוגית, אתגרי המחשוב רבים, כיום לא משנה אם אתם חברה קטנה או ארגון ציבורי, השתלבות אנשי IT ו-SYSTEM איכותיים הינה הכרחית ואף בלתי נמנעת. בתחום ה-IT הביקוש לאיש IT טוב גובר על ההיצא, לכן גיוס טכנולוגי ממוקד יגשר על הפער ועל הזמן ואף יועיל לטווח הקצר והרחוק.

אפשרויות השמה מגוונות לתפקידים זוטרים ובכירים

חסכון מוכח במשאבים ועלויות לטווח ארוך

השתלבות מהירה בחברה ע"י מטודולוגיה מוכחת

גב טכנולוגי ממוקד ובעל נסיון עשיר שנים

יתרון עסקי

הגענו לשנת 2023 בשלום. יש יגידו שכן, יש יגידו שפחות. אך האימרה הישנה והטובה (אשר אף מוכיחה את עצמה לרוב) The show must go on נאמרת כאן עם משקל עצום. כל עסק או חברה רוצה להמשיך להתפתח ולגדול ולא להיות תלוי במרכיב האנושי, שהוא למעשה זה שמוביל את העסק קדימה. כיום, בשונה מהעבר ובמיוחד אחרי שנה לא פשוטה, הרבה מאוד חברות מבינות את הצורך והיעילות בגיוס תפקידים מקצועיים דרך מיקור חוץ. מה שבסופו של עניין מספק לאותה החברה כוח אדם איכותי, מקצועי ומדוייק, בעל הכישורים הנכונים ומוכנות מיידית לעבודה. יותר מזה, חברות הבינו שהן לא בהכרח רוצות לגייס בעצמן את אותם אנשי IT, ויתרה על כך, לא רוצות לקחת אחריות בהכשרתם ושהן מעדיפות להשאיר את זה לחברות IT עצמן- כך שהעובד יגיע ומיד ישתלב בצוות. מאחורי הקלעים, העובד שנקלט מקבל את כלל ההכשרה המתאימה והתנאים מהמעסיק שלו והחברה המגייסת לא צריכה לדאוג למרכיב זה יותר. בשנה החולפת גייסנו בהצלחה לתפקידים כמו מנהל IT בארגון של 350 עובדים, גייסנו מפתח FULL STACK לסטארטאפ צעיר, גייסנו איש SYSTEM בכיר לסטארטאפ עם כ- 450 עובדים והקמנו מחלקת מחשוב מלאה המורכבת מ-4 עובדים לחברת הנדסה במרכז הארץ.

כחברה לשירותי IT, אנו מבינים את הצורך של הלקוח ויודעים לבצע גיוס ממוקד אשר יתאים לצורך המקצועי והחברתי כאחד. נסנן מועמדים עד שנתאים בדיוק את המועמד הנכון. בנוסף, נדאג להכשיר אותו ולפתח אותו מקצועית לאורך כל הדרך.כמו כן, במידה ויהיה צורך מחלקת ה- HD וה-IT שלנו זמינות לסיוע נקודתי, פרויקטאלי או כוח עזר. ניתן לשלב בין גיוס במיקור חוץ IT לשירותי HD היברידי אשר יפעלו בסינרגיה נפלאה ביחד.

חברת ELPC Networks בעלת ניסיון וידע מוכח בשוק ה- IT בישראל, מכירה, מנוסה ויודעת מהם הצרכים של הארגונים. אנו נבצע עבורכם את הגיוס, הבדיקה וההתאמה המדוייקת שתתאים בדיוק לארגונכם. נעקוב אחר ההתפתחות של העובד, נכשיר אותו במידת הצורך ונדאג לכל עניין שיעלה. העובד יהנה מכלל התנאים אשר קבועים בחוק ואף יותר ויבצע את משימתו על הצד הטוב ביותר כאשר מאחוריו עומדת חברת IT מובילה.

+
מועמדים
גיוסים מוצלחים בשנת 2022 לתפקידי IT
גיוסים לפרוייקטים זמניים מוצלחים
+
שעות נסיון
+
שנות וותק

כוח אדם איכותי

רב חברות הגיוס אינן מדברות בשפת ה- IT, או יותר נכון, בשפה טכנולוגית, ולרוב ישוחחו עם מועמד על פרטים יבשים. לאחר ראיון ראשוני יבינו הצדדים כי אין התאמה לביקוש כתוצאה מכך תהליך הגיוס יהיה ארוך מאוד ולא ממוקד. מיקור חוץ מחשוב חייב להתבצע בצורה ממוקדת.

עם כל הכבוד להתקדמות שחלה בשנים האחרונות, מרבית הארגונים אינם ארגוני הייטק. הם מוצאים את עצמם מתמודדים מול סוגיות מחשוביות מעת לעת. הדרך הישנה של העסקת עובד שכל תפקידו הוא העיסוק במחשוב, התגלתה כפחות רלוונטית עבור גופים עסקיים בינוניים וקטנים, במיוחד על רקע התמורות המהירות שחלו בטכנולוגיות השונות. כך, מצאו את עצמם הארגונים, כשהם מצד אחד – מעסיקים עובד במשרה חלקית או מלאה (עם כל התנאים הסוציאליים וכל המשתמע מכך) ומצד שני, תחת מיצוי ייתרון זניח, קטן ולא משמעותי מול מתחריהם בתחום. דברים היו חייבים להשתנות, להתייעל. ואז, הגיע מיקור החוץ והפך לפתרון האולטימטיבי לכל הארגונים, החברות והעסקים.

חברת מיקור חוץ טובה מכילה משאבים המאפשרים התחלה מיידית של פרויקט או הגדלת כוח עבודה מיידי וממוקד. לעומת זאת, ניהול הפרויקט בתוך החברה שלך צורך עבודה של שבועות או חודשים הנצרכים על מנת לבחור את האנשים המתאימים, להכשירם ולתת להם את התמיכה המתאימה.

5/5 - (1 vote)

שתפו פוסט זה

ELPC דואגים לנגישות