IT Services ELPC

על חשיבותם של מבחני חדירות לעסקים

על חשיבותם של מבחני חדירות לעסקים

בעידן בו האיומים על מערכות המידע רק הולך ומתעצם, ישנה שאלה חשובה שאתם, בתור אנשי עסקים צריכים לשאול את עצמכם: האם אתם יכולים להיות בטוחים כי מערך המידע שלכם אופטימלי? תשובה שלילית לשאלה עשויה לסכן את הארגון שלכם. לכן, אנו בתור חברת IT, הרכבנו מבחני חדירות לעסקים על מנת לדאוג כי התשובה לשאלה תהיה חיובית כך שאתם- תישארו ללא כאבי ראש מיותרים.

בעבר למילה "פריצה" יוחסה החשיבות של שודדים הפורצים לבתים, הרי שבשנים האחרונות מקובל לייחס את המילה הזו גם כפריצה למחשבים של ארגונים שונים תוך גניבת מידע חיוני. בעולם המתקדם בו אנו חיים כל ארגון צריך להבטיח את שמירת המידע במחשבים, מה שמכונה "אבטחת מידע". אבטחת מידע בארגון הינה תשובה למצבים בהם מתרחשת סיטואציה של ריגול תעשייתי ודליפת מידע אותו הארגון אינו מעוניין לחשוף. התפתחות הטלפונים החכמים הביאה למצב בו כיום הנגישות למידע גדולה יותר- אנשים רבים נחשפים למידע רב ותופעת ההאקרים מוכרת לכולנו. ארגונים רבים מדווחים על מספר פריצות הולך ועולה עם השנים. לו היו מקדישים מחשבה לנושא אבטחת מידע – ייתכן והיה ניתן למנוע את הנזק הקיים.

בשל המודעות לנושא יש מי שכבר הבין את הדחיפות ובחר לשכור את שירותיה של חברה מקצועית אשר מטפלת בתחום אבטחת מידע כמו חברתנו.

חברתנו הבינה כבר מזמן כי אבטחת מידע אינה תלויה אך ורק במוצרים השונים. אנו מאמינים כי התחום מלווה את צוות העובדים בחברה החל מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון. אין זה משנה אם מדובר בשעות הלילה או בשעות הבוקר- האיומים לא חודלים מלהתקיים.  צוות המומחים בחברתנו יבדוק עבורכם באמצעות מומחי אבטחת מידע מהי רמת האבטחה של העסק שלכם. חברתנו מציעה תמיכה רחבה לקהל הלקוחות תוך ראייה עמוקה של התחום ומציעה מגוון פתרונות מתקדמים. חברתנו הינה חברה מקצועית ובה מועסקים צוות מומחים אשר יבצע את הבדיקה בצורה המקצועית ביותר וכך יחסוך

 לכם לא מעט דאגות. צוות המומחים בחברתנו ידאג לאבטחת המידע בארגון שלכם כך שצוות העובדים במקום ירגיש בנוח.

שתפו פוסט זה

אנא דרגו את המידע

שתפו פוסט זה

ELPC דואגים לנגישות