IT Services ELPC

ריטיינר

כאשר מדובר במערכות מידע קריטיות לארגון, כאלו המבוססות על שרת אחד או יותר, זהו מצב המחייב בקרה ניטור וזמינות צוות .המצב דורש סמכות מקצועית האחראית על ביצועים ותפוקה מכסימליים מהמערכות הארגוניות בכל שעה ויום בשבוע,אותה הסמכות דואגת לתקינות שוטפת. רק דרך המניעה להבדיל מדרך התגובה ( המכונה גם "כיבוי השריפות") ניתן לשמר קצב עבודה גבוה למשך קבוע של זמן ותקופות. צוות מיומן בצד תחנות הקצה והשרתים יידע להחזיק את המערכות של המשתמש בשירות חם וביתי .

לכל משתמשי לקוחות ה-ריטיינר שלה כל סוג של קריאה נרשמת , ומטופלת לפי הליך קבוע ומוסדר.ההסכם הינו רב שימושי ולא מוקצה לפעילות מסויימת או טווח ידע יחיד , ההסכם מכסה את כל הפעילות הנדרשת בארגונך ללא הפרדת מחירים,מסוגי הידע, סוגי טכנאים או מהנדסים או דרגתם, מחיר אחד ל ה כ ל !התמיכה כוללת בראש ובראשונה מערכות קצה של מיקרוסופט : אופיס , חלונות 7 ,אאוטלוק , כשצוותי המוקד מפעילים שליטה מרחוק איכותית בשניות על כל יחידה מנוהלת ומחשב בארגון.

רוב לקוחות Elpc Networks בוחרים במסלול שירות בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר מלא). המסלול הזה מאפשר לכם ליהנות משקט מלא בכל הקשור לתפעול מערכות המידע.במסלול ריטיינר אנחנו לוקחים אחריות כוללת על תפעול המחשבים בארגון, כאשר הצוות שלנו מטפלים בכל תקלה בהתאם להסכם השירות שנקבע. המסלול כולל תמיכה בכל השרתים כולל תחזוקה וגיבוי, ניטור מרוחק יומיומי של המערכות לצורך איתור תקלות ותמיכה בכל העובדים בעסק שלכם.באמצעות מסלול השירות הזה אתם יכולים לקבל את כל הפתרונות הדרושים לכם לתפעול יומיומי, עם שמירה מלאה על מסגרת תקציב חודשית ידועה, בלי הפתעות ובלי תוספות.מתאים לעסקים קטנים ובינוניים.

אנא דרגו את המידע

שתפו פוסט זה

ELPC דואגים לנגישות