שירותי מומחה PS

ELPC Networks LTD הינה חברת שירותי IT המובילה את התחום מזה 10 שנים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות ה-PS שלנו מונה אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים, בעלי נסיון עתיר שנים בייעוץ, תכנון וביצוע של פתרונות מתקדמים ובסביבות שונות.

Professional Services מיועדים לחברות וארגונים בצמיחה מהירה אשר נדרשים לבצע משימות ו/או פרוייקטים נקודתיים או מתמשיכם ולא יכולים להפנות את הצוותי המחשוב הקיימים שלהם לטובת משימות אלו מבחינת זמינות ולרוב מקצועיות. כמו כן, שירות זה מתאים לחברות וארגונים אשר לא קיימים אצלם בחברה מחלקת IT או תשתיות מחשוב . שירותי PS חיצוני מספק Go to market מהיר לכל פרוייקט נדרש בעולמות ה- IT / אבטחת מידע / תשתיות / תשתיות ענן וכו' ובכך מאפשר לארגון להמשיך לצמוח בצורה מהירה ונכונה ולהתמקד ב- Growth הטבעי של החברה.

יתרונות שירותי PS

שירותי IT PS מאופיינים בעיקר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע עשיר ומקצועי בשלל מערכות אשר ידעו להתמודד במקצועיות ומהירות עם כל אתגר או צורך שיעלה מהשטח וללא הכשרה נקודתית אשר תקח זמן ומשאבים.

צוות ה-PS שלנו בעל הסמכות הרלוונטיות בתחום ודואגים להתעדכן בכל חידוש וטכנולוגיה, לבצע רענונים ולהשתתף בכל כנס מקצועי אשר יעשיר את סל השירותים והידע העובר ללקוחות החברה.

תכנון מערכות תקשורת מורכבות

הקמה, אופטימיזציה ובקרת Fortinet

הקמת תשתיות Microsoft / Intune

Gap Analysis report

ניהול פרוייקטי IT מורכבים ותשתיות

מיקוד

עוסקים במשימה ובתוצאות ולא מה שמעבר. 

עלויות

עלויות זולות במאות אחוזים מלהעסיק Ciso במשרה מלאה, הוצאה מוכרת.

צוות

צוות מומחים עומד לרשותכם לטובת סיעור מוחות וסגירת מעגל מהירה.

אפקטיביות

משימות ופרוייקטים יתבצעו במהירות לפי צורך או פרוויקט בלי בזבוז זמן.

זמינות

זמינות מיידית לקליטת משימה / פרוייקט / סקר ומענה מול הרשויות או הגופים המבקרים.

איך מתחילים

סקירת מערכות מידע, מחשוב, אבטחה, שרתים והבנת הצורך המנהלי.

הכנת תוכנית עבודה שנתית תוך כדי התמקדות בצורך, עלויות וטכנולוגיה. התממשקות מול הגורמים התפעוליים בחרה ובניית נהלי עבודה.

יצירת מנגנון אכיפה ופיקוח שוטף המותאם לצרכי החברה על מול הנהלה, רשויות ומבדקים חיצוניים.